27 вересня відбувся довгоочікуваний реліз Counter-Strike 2, яка з березня 2023 року знаходилася в обмеженому тесті. В цій статті ми зібрали основні зміни, які відбулися в CS2 в порівнянні з CS:GO. А якщо ви вже в курсі змін, то є непоганий шанс, що в пригоді стане гайд по найкращим налаштуванням СS2, який також є в нас на сайті.
Напевно, варто відразу відзначити нову систему тікрейту. Дефолтно в CS:GO був 64 тікрейт. На сторонніх платформах та турнірах організатори використовували сервери з 128 тікрейтом. Тепер тікрейт відсутній і розробники заявляють, що сервер сам буде реагувати на дії користувача, що дасть більш точну стрільбу та траєкторію польоту гранат.
Варто відзначити, що на старті багато хто критикує таку систему тікрейту і каже, що це стандартний 64 тікрейт.
CS2 повернулася до системи MR12, коли за сторону грається 12 раундів, а для перемоги треба виграти 13 раундів. Також розробники додали в прем’єр-режими додаткові раунди, якщо гра завершилась внічию.
Багато хто може подумати, що система MR12 була запозичена з VALORANT, але насправді вона використовувалася ще в CS 1.6.
Розробники повністю переробили систему рейтингу в CS2. Тепер в змагальному режимі у гравців на кожній мапі буде свій рейтинг – на Mirage у вас може бути «Глобал», а на Overpass перший «Сільвер».
Прем’єр-режим взагалі перейшов на систему з ELO, кожен крок в 5,00 ELO має свій колір. Також в цьому режимі будуть проходити сезони, та додані таблиці лідерів за регіонами і світовий рейтинг.
На старті CS2 мап-пул залишається незмінним в порівнянні з CS:GO. Самі мапи теж не зазнали масштабних змін, розробники дещо переробили Overpass та Inferno, але структура мапи залишається старою. Можливо, з наступними оновленнями будуть додані нові мапи, або повернеться умовний Cobblestone чи Train.
В CS2 розробники відмовилися від круглого меню купівлі зброї і тепер воно візуально нагадує те, що використовується в VALORANT. Також додана функція, яка напряму запозичена з шутеру від Riot Games – гравці можуть продавати екіпірування, яке випадково придбали.
Також в налаштуваннях інвентаря можна самостійно вибирати зброю для категорії, але є тільки п’ять слотів для кожного виду. Наприклад, тепер для спецназу можна поставити M4A4 і M4A1-S одночасно.
Ще масштабним нововведенням стало додавання можливості розвіювати димову гранату пострілами або якщо підірвати в ній осколкову гранату. Самі дими стали більшими та тепер майже не проходять через стіни на мапі.
Принцип роботи інших грант залишився незмінним. Більших змін зазнали візуальні ефекти від використання решти гранат.
В CS:GO кожного тижня гравцю рандомно випадав якийсь подарунок, можливо це був якийсь недорогий скін чи графіті. З переходом в CS2 система змінилася, тепер після першого підвищення рангу досвіду впродовж тижня, вам буде випадати чотири варіанти подарунків, з яких ви можете обрати два.
Звісно, що це не всі зміни, які відбулися в CS2, але ми виділити для вас основні нововведення, щоб перехід з CS:GO пройшов більш комфортно.
Щоб не пропустити інформацію про важливі оновлення CS2 та корисні фішки для шутеру, підписуйтесь на Players в Telegram та Twitter.
Нагадаємо, раніше ми зібрали найкращі налаштування CS2 для максимального FPS.