Microsoft зафіксувала зменшення доходів у своєму ігровому підрозділі на 7% у другому фінансовому періоді 2024 року. Дохід склав 6,6 мільярда доларів, що на 530 мільйонів менше, ніж торік.
Основний фактор спаду — падіння продажів консолей Xbox, що спричинило зниження доходів від апаратного забезпечення на 29%.
Водночас виручка від контенту та послуг Xbox зросла на 2%, завдяки популярності Game Pass. Після завершення придбання Activision Blizzard у жовтні 2023 року Microsoft отримала права на великі франшизи, такі як Call of Duty, World of Warcraft, Diablo та Overwatch.
Генеральний директор компанії Сатья Наделла заявив, що Microsoft фокусується на підвищенні прибутковості, орієнтуючись на довгострокове зростання через збільшення маржі контенту та сервісів. Також він зазначив, що Call of Duty: Black Ops 6 показала рекордні продажі як на Xbox, так і на PlayStation, а гра Indiana Jones and the Great Circle залучила понад 4 мільйони гравців із моменту грудневого релізу.
Крім того, Xbox Cloud Gaming продемонстрував сильну динаміку, досягнувши 140 мільйонів годин потокового геймінгу за період. Game Pass також встановив новий рекорд доходів, збільшивши кількість користувачів на ПК більш ніж на 30%.
Згідно з даними Ampere, у грудні Microsoft стала найбільшим у світі видавцем ігор для ПК, PlayStation і Xbox, отримавши 465 мільйонів доларів витрат гравців. Більшість доходів компанія отримала з PlayStation, завдяки франшизі Call of Duty, що зміцнює її багатоплатформну стратегію. Microsoft значно випереджає Electronic Arts, що посіла друге місце, яка заробила 366 мільйонів доларів за той самий період.
Нагадаємо, PlayStation відмовляється від обов’язкового PSN входу для окремих ігор на ПК.