Генеральний менеджер Lorgar Жольт Фустос на B2B конференції Ready to Play дав інтерв'ю головному редактору Players Олексію Харченко, в якому розповів про перезапуск бренду.
Великий перезапуск Lorgar, 30 нових продуктів. Чому ви вирішили перезапустити бренд саме зараз?
Ми бачимо розвиток ігрової індустрії, особливо всередині ігрової індустрії ми бачимо, що сегмент сімрейсингу розвивається ще швидше. Ось чому ми зосереджуємося на гоночних рішеннях навіть більше, ніж на звичайних казуальних іграх.
Причиною перезапуску було те, що ми хотіли зробити це належним чином. Раніше ми бачили, що нам бракує певної ідентичності, свого роду анпакінгу.
Нам не вистачало особливого відчуття, дотику та впізнаваності бренду. Ось чому ми вирішили спробувати повністю оновити візуальну ідентичність і спробувати придумати цілісну ідею рішення. Ми також докладаємо багато зусиль до розробки програмного забезпечення. Коли ви купуєте щось у Lorgar, ми хочемо заохочувати вас купувати повноцінні рішення. Не лише продукт за продуктом, ми зосереджуємося на повному рішенні для кожного.
Отже, ви фактично створюєте свою власну екосистему.
Саме так. Наш підхід - це комбінація програмного забезпечення і заліза. Наша мета також полягає в тому, щоб допомогти сімрейсерам або звичайним гравцям досягти своїх ігрових цілей. Ось чому ми додали статистику до платформи. Гравці можуть бачити, як вони використовують свої пристрої, наприклад, ігрову мишу.
Коли вони клікають мишкою, який рівень досягнень також, наприклад, у шутерах, тощо. Вони можуть точно виміряти свою продуктивність і на основі цієї продуктивності та на основі даних, які ми збираємо, ми також можемо порадити геймерам, як змінити налаштування та покращити їх гру.
Відповісти на це питання може бути складно, але якщо ви подивитися на всі нові продукти, що вам найбільше подобається та чому ви віддаєте перевагу?
Мабуть це лінійка продуктів для сімрейсингу, тому що я був частиною сімрейсингу.
Тобто, у вас був серйозний ігровий досвід?
Так, я починав грати з Commodore 64, досить давно. Моїми першими іграми були Wizards of War і Last Ninja. У той час був Pitstop, який уже був однією з моїх улюблених ігор. Якщо говорити про сімрейсинг, то я почав з rFactor. Я вважаю, що це був перший справжній симуляційний досвід перегонів. Мені подобаються симулятори гонок.
Але я також іноді граю в казуальні ігри. Для мене гонки на симуляторах, співпраця з Simagic і можливість надавати повні рішення вселяють впевненість, що ми зможемо досягти чогось чудового за допомогою симуляторів.
Чи будуть представлені сьогодні новинки, включно з лінійкою продукції для сімрейсингу, доступні в Україні?
Так, ми перебуваємо на етапі запуску масового виробництва більшості продуктів, які ви бачили. Деякі з них все ще потребують деяких змін у дизайні та деяких налаштувань тут і там. Але програмне забезпечення готове.
Більшість продуктів уже інтегровано. Ми все ще працюємо над інтеграцією деяких нових продуктів у програмне забезпечення. Окрім цього, ми плануємо масове виробництво з цього року.
Що стосується доставки, то вона залежить від продукту. Я вірю, що цього року ми зможемо поставити нові клавіатури та ігрові миші. У нас є деякі речі, які нам потрібно зробити, і деякі зміни, які ми повинні зробити в сегменті сімрейсингу.
Наприклад, якщо ми подивимося на диструбцію продукції Simagic, ми вже можемо її запустити. Перші замовлення вже розміщені, і вони будуть доступні і на українському ринку.
Чи бачите ви великі перспективи для сімрейсинг продуктів?
Так, саме тому ми відокремлюємо наші продукти. Ми створили лінійку продуктів від advanced до elite рішень. Зараз ми починаємо випуск лінійки advanced. Кожен, хто захоплюється гонками або хоче спробувати їх, з невеликими інвестиціями, може зробити це. Потім гравці можуть вирішити, подобається їм це чи ні. Виходячи з їхніх уподобань, ми заохочуємо гравців переходити на новий рівень.
Ви запустили Lorgar Platform, платформу, яка об’єднує всі пристрої бренду, а також статистику, підтримку і інші функції. Скільки часу вам знадобилося на її розробку?
На розробку у нас пішло близько двох років. Це постійний процес вдосконалення. Зараз ми на тому етапі, коли можна впевнено сказати, що це хороший продукт, це хороше програмне забезпечення, це хороша платформа. Вона зручна і надає дані, які потрібні користувачеві та нам.
Ми також використовуємо ці дані для покращення наших продуктів. Зараз це на фінальній стадії. Я можу сказати, що в майбутньому нам просто потрібно додати певні продукти та розробити ті частини, які, на нашу думку, є ключовими.
У своїй презентації ви згадали, що наступного року плануєте провести ще один Lorgar Cup. Чи плануєте ви зараз більше рухатися в сторону кіберспорту?
Так, наш підхід полягає в створенні спільноти навколо бренду Lorgar. Ми хочемо бути брендом, який не лише продає людям ігрові продукти, але й є частиною спільноти. Як ви бачите в сімрейсингу, а також у CS2, Valorant та інших дисциплінах, ми хотіли б заохотити людей стати частиною нашої спільноти та почати використовувати пристрої Lorgar.
Ми націлені на розширення. Перший етап наступного року, ми хотіли б мати наші заходи. І пізніше, від країни до країни, ми також будемо більше залучатися до місцевих громад. Це буде глобальний виклик, і ми хотіли б, щоб інфлюенсери почали грати, щоб показати людям, як вони можуть використовувати наші пристрої, а потім ми збираємося стати частиною місцевих спільнот.
Раніше Україна була учасником Lorgar Cup. Наступний турнір також включатиме і Україну?
Так, звичайно.
А як щодо турнірів з інших дисциплін? Valorant?
В основному буде три заходи. Три окремі події, три місяці. Для всіх подій, які ми плануємо проводити, ми плануємо спочатку орієнтуватися на ці країни, включаючи Україну.
А як щодо турнірів із сімрейсингу?
Це дуже гарне запитання. Частина нашої продуктової команди з сімрейсингу є частиною спільноти. Вони знають, як знайти підхід до ком’юніті, і ми теж хотіли б почати проводити свій захід.
Але спочатку нам також потрібно подумати про те, як ми можемо підійти до цих людей і як ми можемо їх захопити. Тому що ця спільнота все ще трохи розпорошена, і не в кожній країні вона настільки популярна. Нам потрібно провести деякі дослідження від країни до країни, щоб дізнатися, як ми можемо організувати ці турніри.
У таких турнірах також важливо мати хороше підключення до Інтернету, хороше обладнання, і це справді важко, наприклад, логістика. Якщо ми проводимо онлайн-подію, це зовсім інша історія. Але ми також повинні переконатися, що умови для всіх рівні.
Що стосується подій, ви будете проводити їх лише онлайн чи також офлайн?
Ми також хотіли б проводити офлайн-події. Ми прагнемо до обох, але ми б хотіли також працювати офлайн. Це більш привабливо для клієнтів.
Ми хочемо, щоб клієнти могли відчувати та торкатися продуктів, взаємодіяти з продуктами, а також пізнати платформу.
Ви анонсували багато нових продуктів. Що чекає на Lorgar в найближчому майбутньому?
Найбільший виклик зараз полягає в тому, щоб розпочати процес виробництва та дистрибуції, щоб мати можливість забезпечити клієнтів товарами. Наступний крок – створення брендових зон у роздрібних магазинах, щоб усі, хто туди заходить, могли протестувати продукцію.
Я думаю, що наступного року це займе багато часу, а також турніри, які ми плануємо провести. Ми не зупиняємося на досягнутому, тому що розробка продукту також є безперервним процесом. Ми запустили близько 20 нових продуктів, але коли ми дізнаємось, що ці продукти є остаточними, ми збираємося активізуватись і розпочати розробку нових продуктів. Крім того, на основі даних, які ми збираємо з цих продуктів, ми зможемо їх покращити.