Сергій Таран

Перенесення God of War 4 з консолей на PC стало одним із найякісніших в історії ігрової індустрії. Але до студії Santa Monica є невеликі претензії, одна з найголовніших – це відсутність повноекранного режиму у грі. Цю претензію прокоментував Метт Девальде, який обіймає посаду старшого менеджера з технічного виробництва в компанії.

«Безрамковий віконний режим підтримує весь спектр сучасних технологій, включаючи вертикальну синхронізацію, NVIDIA G-Sync, TAA, NVIDIA DLSS, AMD FSR та інші. Але ми також визнаємо, що з ним є певні проблеми, над розв'язанням яких ми працюємо. Наприклад, для правильної роботи HDR його необхідно увімкнути на рівні Windows, а не програми. Або миша, яка не завжди залишається прив'язаною до вікна гри», - сказав Девальде.

Нагадаємо, з'явилися перші 19 хвилин геймплею Horizon Forbidden West.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.