Олексій Харченко

Головний редактор Players Олексій Харченко поспілкувався з гравцем Vitality Вільямом mezii Мерріманом на BLAST Premier Spring Final 2024.

Давай обговоримо першу мапу. Ви вигравали 4:1, а потім програли 11 раундів поспіль. Що сталося?

Я думаю, що з боку CT у нас було багато шансів закрити гру. Думаю, вони зробили два чи три кіли гранатами, а ми зробили два швидких вбивства, а потім все пішло шкереберть. Тому я думаю, що всередині цієї половини було кілька великих раундів, коли на стороні CT ми дійсно могли закрити мапу. Було кілька раундів, які ми повинні були виграти, але, на жаль, ми не закрили їх.

Тож вони почали набирати обертів, а якщо ви даєте FaZe розвернутися - це проблема. Іноді їх важко зупинити, і я думаю, що вони це показали. Я думаю, що наша комунікація та енергія були на низькому рівні, і ми не були повністю в грі. 

Тож це були не ми, а потім ми просто поговорили після першої мапи і просто сказали, мовляв, давай, погнали. Нам не часто вдається грати на сцені, особливо у Великобританії. Це весело, тому нам просто потрібно переконатися, що ми віддаємо все, що можемо, і просто перенести це на наступну карту.

На першій мапі вас, можна сказати, не було на сервері. 

Так, це точно.  

Це було пов'язано з емоціями, коли граєш перед британською публікою?

Ні, я думаю, що в цілому це трохи незвично для нас, особливо на сцені.

Я думаю, що в іграх групового етапу іноді ми можемо починати трохи повільніше, і нам може бути складно повернути імпульс, але я думаю, що на сцені зазвичай ми досить добре починаємо, будучи агресивними і граючи в свою гру. 

Але я думаю, що сьогодні, як я вже казав, ми почали досить добре, виграли кілька раундів, але потім вони відірвалися, і нам просто потрібен був цей поштовх, і, на жаль, ми програли першу мапу, і це те, що нам було потрібно, щоб прокинутися. apEX також зробив чудову роботу як лідер, просто сказавши, що нам потрібно, бляха, йти зараз і зробити крок уперед.

Про що ви говорили в перерві між двома мапами? 

Це завжди залежить від того, як пройшла карта. Іноді це тактичні речі, коли нам потрібно краще робити закуп чи щось таке, а іноді це щось пов'язане з енергією. 

А як щодо сьогодні?

Сьогоднішній день, безумовно, був пов'язаний з енергією. Після першої карти apEX і XTQZZ сказали, що нам потрібно бути голоснішими один до одного, нам потрібно бути більш потужними в наших голосах.

Більш агресивними і просто говорити трохи голосніше, тому що я думаю, що ми були трохи тихі з точки зору комунікації. Я думаю, що на другій і третій мапі ми були там. Ми дозволяли собі спілкуватися, ми брали ініціативу і були більш агресивними. Перша мапа почалася трохи повільно, ми були трохи сонні, не були повністю готові. Я думаю, що між картами ми сказали, що нам потрібно бути на 100%, і ми були там після перерви. 

Говорячи про натовп, ваш матч почався в 16:00, в пʼятницю, це занадто рано для Лондона. Як ти себе почуваєш, граючи у Британії? 

Я чув, що в суботу буде дуже багато людей, але я думаю, що навіть для сьогоднішньої гри це все одно було чудове відчуття - грати перед рідною публікою і просто вийти на сцену. Коли Бенкс називає твоє ім'я і ти чуєш натовп, це відчувається трохи по-іншому, ніж на інших сценах. Виступати було, безумовно, весело, і я з нетерпінням чекаю, коли зможу зробити це знову.

На останній карті flameZ показав дивовижну статистику. Що ти можеш сказати про його виступ? 

Так, flameZ робить це часто. flameZ грає добре, ви знаєте, що ми переможемо, тому що він настільки вражаючий у своїх фрагах, які він робить. Він такий агресивний, він робить багато ентрі, і я думаю, що сьогодні він почав багато божевільних клатчів, де він просто робить кілька кілів. Це дійсно хороший виступ, і я не сумніваюся в ньому ні на секунду. Я знав, що він завжди буде грати так добре.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.