Сергій Таран

Цей гайд ми присвятили тренуванню кидання смоків в CS2. Навчитися правильно використовувати димові гранати в Counter-Strike 2 дуже важливо для контролю мапи та забезпечення тактичних переваг.

В цьому матеріалі ми детально розповіли про створення тренувальної мапи та підготували для вас важливі консольні команди, які для цього знадобляться. Також ми зібрали ключові розкидки смоків на всіх змагальних мапах в CS2.

Що таке димова граната (смок) в CS2

Більшість гравців в CS2 називають саме димову гранату ключовою в грі. Вона коштує $300. Коли ви її кидаєте, граната активується тільки після приземлення та утворює димову завісу, яка триває 18 секунд.

Смок використовують для створення димової стіни для перетину певних локацій, що може зробити ваше переміщення непомітним, так як ворог не знає пройшли ви там чи ні.

Більш детально про гранати в Counter-Strike 2 та те як їх використовують ми розповідали в цьому матеріалі.

Створення локальної тренувальної мапи в CS2

З виходом CS2 з’явилося два способи створити тренувальну мапу в CS2. Перший доволі простий, все що вам потрібно, це в головному меню натиснути «Грати» і після цього зверху обрати «Тренування». Потім необхідно обрати мапу та увімкнути допоміжні функції, які розташовані зверху зліва. Але при використанні цього методу вам все одно будуть потрібні консольні команди, про які ми розповімо згодом.

Другий спосіб є «традиційним» і використовується ще з часів CS:GO. Для цього перевірте в налаштуваннях чи увімкнена у вас консоль, для цього перейдіть до параметра «Увімкнути консоль розробника» і встановіть значення «Так». Консоль відкривається натисканням клавіші «~».

Наступним кроком буде відкриття консолі розробника та прописування команди map [назва мапи]» — це запустить кастомний сервер на обраній вами мапі. Це буде ваш локальний тренувальний сервер. Після запуску необхідно прописати команду sv_cheats 1, так як без неї ви не зможете використовувати читерські команди. 

Консольні команди для тренувальної мапи CS2

Після того, як ваш користувацький сервер буде запущено, слід прописати ряд консольних команд. Ось деякі з найбільш корисних команд, які рекомендується використовувати:

  • sv_cheats 1 — дозволяє чит-команди на сервері.
  • mp_maxmoney 60000 — збільшує максимальну суму грошей, яку ви можете мати.
  • mp_startmoney 60000 — дає $60000 на початку гри.
  • mp_buytime 1 — можна робити закуп де і коли завгодно.
  • sv_showimpacts 1 — показує корисну інформацію, пов'язану з влучанням кулі.
  • sv_showimpacts_time 1 — задає час відображення інформації, пов'язаної з влучанням кулі.
  • sv_infinite_ammo 1 — нескінченна кількість набоїв.
  • ammo_grenade_limit_total 5 — встановлює максимальну загальну кількість гранат, яку ви можете мати при собі в будь-який момент часу.
  • mp_roundtime 60 — встановлює час раунду на 60 хвилин.
  • mp_freezetime 0 — дозволяє пересуватися на початку раунду.
  • mp_warmup_end — закінчує розминку.
  • god – станете безсмертним.
  • sv_gravity – змінює гравітацію.
  • bot_add [T/CT][easy/normal/hard/expert] — додає бота в задану команду і з заданим рівнем складності. 
  • bot_kick [name] — прибирає з мапи ботів. 
  • mp_roundtime_defuse 60 — збільшує час знешкодження бомби до 60 хвилин.
  • mp_respawn_on_death_ct/t 1 — миттєвий респаун на сторону CT/T.
  • sv_grenade_trajectory_time_spectator 15 — встановлює час у секундах, протягом якого показується траєкторія кинутих гранат.

Бінди в CS2, які будуть корисні на тренувальній мапі 

Також для покращення своїх дій під час тренування ви можете використовувати бінди. Тут ми зібрали базові, деякі з них можна використовувати і під час гри в змагальному режимі. 

  • bind "зручна клавіша" "noclip" – дозволяє літати.
  • bind "зручна клавіша" "ent_fire smokegrenade_projectile kill; stopsound" – швидко видаляє смок з мапи. 
  • bind "зручна клавіша" "use weapon_flashbang" — бінд для флешки
  • bind "зручна клавіша" "use weapon_smokegrenade" — бінд для смока
  • bind "зручна клавіша" "use weapon_hegrenade" — бінд для HE
  • bind "зручна клавіша" "use weapon_molotov;use weapon_incgrenade" — бінд для молотова
  • bind "зручна клавіша" "use weapon_decoy" — декой

Принципи засвоєння смоків в CS2

Коли ваш тренувальний сервер готовий, ви можете починати своє тренування. Вам потрібно зосередитися на вашій головній меті — освоєнні димових гранат, тому краще починайте з основ. Базові смоки закладають фундамент в CS2 та допомагають згодом освоїти більш складні гранати. 

Для початківців краще починати з Mirage або Dust 2, це оптимальні мапи, враховуючи їх популярність в грі та наявність купи різних точок, куди можна кидати нескладні смоки. Почніть освоєння димових гранат із головних опорних точок на мапах та поступово переходьте до більш складних. Це забезпечить глибоке розуміння і застосування тактики димів.

Але намагайтесь уникати поширених помилок, таких як неправильна позиція або використання некоректних орієнтирів при киданні смоків. 

Пам'ятайте, що справжнє випробування настає тоді, коли вам доведеться застосувати свої навички кидання димів під час гри з реальними людьми. Тут важливо вміти адаптувати свої дії, серед яких і кидання смоків, до подій, які відбуваються на мапі в цей момент. 

Успішне застосування димів під тиском вимагає не лише практики, але й глибокого розуміння механіки гри, структур мап і таймінгів.

Приціл для гранат

Деякі гравці використовують спеціальний приціл для гранат. Цей приціл допомагає краще прицілитися, щоб кидати складні гранати. 

Для додавання прицілу потрібно прописати наступні команди в консолі:

  • alias «xhair» «cl_crosshairsize 1000000; bind l xxhair»
  • alias «xxhair» «cl_crosshairsize 2.5; cl_crosshairgap -2.5; bind l xhair»
  • bind Х «xhair»

На місце Х поставте зручну вам клавішу.

Основні смоки на змагальних мапах CS2

Основні смоки на Mirage

Основні смоки на Inferno

Основні смоки на Dust2

Основні смоки на Ancient

Основні смоки на Nuke

Основні смоки на Anubis

Основні смоки на Vertigo

Пам'ятайте, що практика вдосконалює майстерність, і чим більше ви будете тренуватися у киданні смоків, тим краще ви розвинете цю навичку та зможете ефективніше її використовувати. Сподіваємося, що після цього матеріалу ви більше дізнались про тренування кидання смоків та це допоможе вам покращити свою гру. Бажаємо успіху в грі. 

Якщо ви хочете продовжувати прокачувати свої знання гри, то зверніть увагу на інші наші гайди з CS2:

Проект вийшов за підтримкою Lorgar — міжнародний бренд ігрових аксесуарів для геймерів та стрімерів, покликаних вивести ваш ігровий досвід на новий рівень. Місія бренду — надати кожному геймеру живі та захоплюючі емоції від гри на високоякісних пристроях, натхненних запитами найкращих геймерів. 

Lorgar успішно вийшов на ринок у 2022 році. Продуктове портфоліо включає товари для вибагливих геймерів, стримерів та контент-кріейторів. Ознайомитись з асортиментом можна за посиланнями: lorgar.ua.  

Бренд Lorgar належить ASBISc Enterprises Plc., одному з провідних дистриб’юторів ІТ-продуктів на ринках EMEA. 

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.