Аналітичний сервіс Esports Charts проаналізував спонсорів, які розміщені на футболках команд-учасниці The International 2023 з Dota 2.
Всього було нараховано 34 унікальних бренди в 14 різних категоріях на лицьовій стороні футболок учасників турніру.
Розміщення спонсора на джерсі залежить від контракту. Найдорожчий спонсор буде розміщений на найвиднішому місці (наприклад, на грудях), в той час як невеликий спонсор може взагалі не з'явитися на футболці (тільки згадки в соціальних мережах).
Найпопулярнішою категорією спонсорів серед учасників є букмекерські компанії. Нараховано 12 згадок семи різних брендів, вони найчастіше є головними спонсорами клубу та розміщуються на джерсі. Найчастіше такі згадки зустрічається на футболках команд із Західної та Східної Європи, а також Південної Америки.
Друга за популярністю категорія спонсорів – це різноманітні платформи (ігрові, торгові тощо) – Bilibili і тому подібні сервіси. Було нараховано п'ять унікальних платформ від представників чотирьох регіонів.
У категоріях «Програмне забезпечення та обладнання», «Комп'ютери та периферія», а також «Одяг та аксесуари» представлено по три унікальні бренди.
Серед унікальних спонсорів можна відмітити авіакомпанії — спонсор у вигляді Qatar Airways присутній лише у команди PSG Quest. Також відзначається наявність алкогольного бренду Ballantine's, який співпрацює з командою Tundra Esports. Досі подібні колаборації були вкрай рідкісними в кіберспортивній індустрії.
Аналітики відмітили, що в учасників TI12 немає спонсорів з категорій «Продукти харчування та харчові добавки», «Мережі харчування та ресторани» та «Ігрові меблі».
«Загалом, кількість і різноманітність спонсорів у Dota 2 набагато менша, ніж у League of Legends, її головного конкурента в цьому жанрі. Причини цього різноманітні, починаючи від структури професійної сцени і закінчуючи різною кількістю команд. У Dota 2 мало команд, які можуть запропонувати спонсорам довгострокову співпрацю. Тут частіше практикуються випадки, коли команда підписує спонсора на один сезон або на конкретний турнір, на який їй вдається потрапити. У League of Legends ситуація інша — там команди більш доступні для довгострокової співпраці, оскільки вони не ризикують вилетіти з франчайзингових ліг. Це полегшує потенційним спонсорам планування та використання рекламного бюджету.», — йдеться у досліджені Esports Charts.
Нагадаємо, NAVI посіли 11-те місце на PEC: Fall.