Сергій Таран

У цьому матеріалі ми зібрали для вас найкорисніші бінди для CS:GO. Але для початку пропонуємо розібратися, що таке бинд.

Bind – це додаткове налаштування в комп'ютерних іграх, яке дозволяє прив'язувати до кнопок клавіатури, мишки, джойстика якісь ігрові дії. У CS грати без біндів можна, але вони значно спрощують гру.

У CS:GO бінд вводиться в консолі і прописувати його потрібно вручну, так як скопійовані не завжди запам'ятовуються грою.

Бінд на Джамп Троу

Один з найпоширеніших біндів в CS – JumpThrow. Він допомагає гравцеві більш точно кинути гранату зі стрибка на дальню дистанцію. Найчастіше завдяки йому кидають смок і флешку.

bind "назв_кнопки" "+jump;-attack;-attack2;-jump"

Для кидка потрібно взяти гранату, навестися, вийняти чеку і натиснути кнопку, на яку ви встановили бінд.

Бінд на швидкий дроп бомби

Це налаштування допоможе вам швидко скинути бомбу, щоб тиммейт її встановив, а ви зайняли більш вигідну позицію. Для цього потрібно прописати таку комбінацію:

bind "назв_кнопки" "use weapon_c4; drop;"

Бінд на очищення карти від слідів крові та пострілів

Дане налаштування дозволяє прибирати непотрібні сліди на карті (крові, сміття, слідів пострілів), і тим самим покращує продуктивність. Найзручніше налаштовувати бинд на кнопку пострілу, тоді під час стрілянини все непотрібне прибирається автоматично.

bind mouse1 «r_cleardecals»

Бінд на приціл для кидка гранат

Цей приціл дозволить вам наводитися точно на орієнтир для кидка гранат і бути впевненим, що вони прилетять прямо в ціль. Такий приціл можна включити, прописавши в консолі cl_crosshairsize 555, або через бинд:

bind "назв_кнопки" "toggle cl_crosshairsize 555 2" 

*2 – замініть на будь-який зручний для вас розмір прицілу.

Нагадаємо, співробітник Valve вручну банить гравців у матчмейкінгу CS:GO.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.