Сергій Таран

Головний редактор Players Олексій Харченко мав можливість поспілкуватися з гравцем Team Liquid Каспером CadiaN Меллером перед стартом ESL Pro League S19. Ми обговорили хід формування команди, низькі особисті показники, підводні камені в постійних переїздах і рівень CS у NA регіоні.

Як ти бачиш процес формування команди в Team Liquid зараз, наскільки він завершений з твоєї точки зору?

Я все ще думаю, що нам потрібно пройти довгий шлях, щоб досягти нашого повного потенціалу. Є ще багато речей, які потрібно з'ясувати всередині гри, а поза грою - ще більше. Ми все ще вчимося пізнавати один одного. Як я вже казав, це абсолютно нова команда, так? Єдиними двома людьми, які були там раніше, були NAF і YEKINDAR. Тож це як три нових гравці, новий тренер, новий коуч-психолог. Є багато ідей і ми намагаємося зробити так, щоб проект рухався вперед. Нам ще багато чому треба навчитися. Ми все ще трохи далекі від нашого повного потенціалу.

Я знаю, що на це питання важко відповісти, але чи є у організації часові рамки, коли ми зможемо побачити повний потенціал цього ростеру? 

Ні, я не думаю, що є певні часові рамки. Я думаю, що багато людей кажуть, що потрібно півроку, щоб побачити справжній характер команди, і це буде наприкінці перерви, а може й більше. Мені здається, що люди дуже швидко роблять поспішні висновки, міняють гравців і таке інше. Іноді це необхідно, а іноді ні. Я думаю, що моя робота полягає в тому, щоб намагатися робити себе і команду трохи кращими з кожним днем. Ось на чому я зосереджений.

До вашої команди прикута велика увага ком'юніті. Це додає тиску?

Це частина гри. Коли ти граєш у великій організації з великим брендом і великими гравцями, багато людей дивляться на тебе, щоб ти працював і робив хороші речі. І цей тиск лежить на моїх плечах вже багато років. Тому мене це абсолютно не турбує. Я дуже добре усвідомлюю ситуацію, і мені важко повірити, що на мене покладають більші очікування, ніж на себе.

YEKINDAR останнім часом грає не дуже добре. Як ти думаєш, що відбувається з його формою?

Ну, я думаю, що він вкладає весь свій час і зусилля в те, щоб повернути свою форму. Він грає багато FACEIT, DM і намагається відпрацьовувати багато деталей після тренувань. Можливо, іноді він все ще має тенденцію бути трохи занадто агресивним, але, з іншого боку, це також його сила - шукати ці ентрі фраги і мати такий стиль гри. Це баланс між прийняттям рішень та інтуїтивним відчуттям, якому він повинен довіряти. З часом, коли він буде більше знати систему, я думаю, він повернеться туди, де він хоче бути. Це те, на що я сподіваюся, і я думаю, що це те, на що він сподівається.

Що ти можеш сказати про свій рівень? Порівняно з тим, як ти грав у HEROIC, твої показники досить низькі. Що потрібно покращити? 

Думаю, перш за все, це нова гра. Мені потрібен певний комфорт, який я мав у старій грі, і який я маю отримати в цій. А в HEROIC ми мали дуже добре змащену машину, де всі знали, чого очікувати один від одного. І це також дозволило мені трохи більше зосередитися на своїй індивідуальній грі. Тож я думаю, що ці два фактори є головними. 

Ми повинні краще знати один одного як команда, щоб я міг зосередитись на своїй грі. І мені потрібно більше годин і більше тренувань у CS2. Я думаю, що це головне, тому що, як ти сказав, можливо, це не було жахливо, але це також не відповідає стандартам і очікуванням, на які я сам сподіваюся. 

Я думаю, що у чвертьфіналі IEM Chengdu проти FaZe я був саме таким CadiaN, яким я хочу бути - дуже впливовим, який приймає багато правильних рішень, але також має великий вплив у подальших ситуаціях як клатчер. Я наполегливо працюю над тим, щоб спробувати побачити цю версію себе ще частіше.

Після твоїх відповідей про команду, твою форму і форму YEKINDAR, здається, що це лише питання часу, коли ви команда повернеться на правильний шлях.

Так, ми всі на це сподіваємося. Але очевидно, що потенціал - це також те, про що не можна говорити вічно. Вам потрібно скористатися ним і досягти його в якийсь момент. Жертви повинні бути принесені всіма, мною, моїми товаришами по команді та організацією, щоб все працювало. Я думаю, що командна культура все ще будується, і я все ще бачу багато можливостей для вдосконалення в цій сфері, що зробить людей більш комфортними. Ми всі знаємо, що CS - це ментальна гра і гра про комфорт.

Довгий час ти грав у Європі. Зараз ви граєте в Північній Америці. Як би ти оцінив цей регіон? Чи є велика різниця з Європою?

Я думаю, що регіон Північної Америки зараз трохи недооцінений. Ми кілька разів програвали M80. Крім того, я думаю, що тут, на ESL Pro League, вони показали чудові результати. Я також сказав хлопцям, коли ми програли їм кілька разів, що ці хлопці насправді грають не так вже й погано. Я думаю, що в Північній Америці є й інші перспективні команди, які показують непогані результати. Якщо вони продовжуватимуть розвиватися, то ви побачите, що вони будуть грати краще. 

Я знаю, наприклад, що в MIBR грають переважно гравці з Бразилії, але вони грають і в північноамериканському регіоні. Вони щойно виграли в Мельбурні, де грали проти таких команд, як Apeks та Aurora, які також змагаються на Tier 2/Tier 3 в ЄС. Я думаю, що є багато фактів, які свідчать про те, що NA не такий поганий, як його малюють. Я думаю, що найскладніша частина для мене і моєї команди зараз - це подорожі між Європою і Північною Америкою. Ми витрачаємо на це багато часу, і це не дуже корисно для нашого розвитку.

Я знаю, що ти проводиш багато часу в Копенгагені. Ти багато подорожуєш до Північною Америкою, але є проблеми з часом через різницю в часових поясах. Це все накопичується.

Так, накопичується. Коли доводиться їхати туди на кваліфікацію, доводиться проводити більше тижня в Північній Америці. І цей тиждень ми могли б тренуватися з Європи, але ми їдемо туди, і ти не можеш тренуватися з командами, з якими граєш у відбірковому турнірі. Рівень в цілому трохи нижчий, кількість хороших команд, з якими можна потренуватися. А потім просто час, який на це потрібен. Потрібен день, щоб дістатися до Північної Америки, і день, щоб повернутися до Європи. Тож ви втрачаєте приблизно 10 днів, їдучи туди, щоб зіграти відбірковий турнір. І це, безумовно, завдавало нам шкоди кілька разів.

Можеш описати, яка команда NA тебе здивувала? Можливо, M80?

Так, я думаю, що M80, але, чесно кажучи, BOSS зіграли досить добре в RMR. У них також була прекрасна історія про те, як вони намагалися боротися за свого загиблого товариша по команді. Це мене дуже зворушило. Я думаю, що тепер вони також тут, у ESL Pro League. Сподіваюся, вони зможуть показати ще один хороший виступ. Але крім цього, я також можу назвати Wildcard. Можливо, у них не найкращі результати, але коли ми з ними тренувалися, вони також показували непогані результати.

Як відомо, Valve внесли зміни до маппулу і Overpass замінили на Dust. Що ти думаєте про ці зміни?

Я думаю, що люди багато сперечаються, чи повинна це бути інша мапа, чи ні. Мені особисто подобався Overpass, але мені також подобається, що Dust 2 повертається. Я думаю, що вони могли б внести ще деякі зміни в Dust, щоб змінити динаміку на мапі. Але, можливо, через те, що це така культова мапа, вони не хочуть вносити багато змін. Мені цікаво подивитися, як мапа буде виглядати в CS2. Я думаю, що позитивним моментом є те, що вони вносять зміни до пулу мап. Для мене це більш позитивно, ніж те, які саме мапи вони змінюють. 

Чи обговорювали ви мінімальну мету для Team Liquid на цьому турнірі?  

Я думаю, що для мене було б чудово знову потрапити в плей-оф. Два плей-оф поспіль було би тим, де ми могли б побачити, що розвиваємось в правильному напрямку і крок за кроком наближаємось до того, до чого хочемо.  

Дякуємо за підтримку проєкту — нашим друзям з FAVBET, що активно підтримують кіберспорт та роблять його ближчим для українських фанатів.


ТОВ «БУКМЕКЕРСЬКА КОМПАНІЯ «ФАВБЕТ». Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 28.12.2022, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 433 від 13.12.2022 та Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 20.04.2021, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 137 від 05.04.2021, зі змінами.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.