Компанія GSC Game World опублікувала патч 1.2 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Про це розробники повідомили в своїх соціальних мережах.
Оновлення важить 22.5 гігабайти і вже доступне на ПК та Xbox. Творці повідомляють, що патч містить 1700 виправлень.
Список змін
ШІ
- Виправлено помилку, через яку NPC A-Life не могли належним чином взаємодіяти з трупами. Тепер вони можуть підбирати з них найкращий лут, а також переходити на потужнішу зброю.
- Покращено поведінку NPC під час взаємодії з трупами.
- Виправлено проблему, через яку NPC могли підбирати костюми та шоломи.
- Виправлено помилку, коли NPC не могли лутати трупи NPC з іншої фракції.
- Виправлено точність стрільби NPC
- Переналаштовано точність розсіювання куль на всіх дистанціях для всіх видів зброї.
- Додано рандомізацію точності пострілів у розсіювання куль.
- Зменшено пробивання стін деякими кулями зі зброї NPC.
- Покращено стелс-механіки
- Виправлено проблему, коли після атаки ближнього бою NPC міг опинитися позаду гравця.Відкориговано час ідентифікації персонажа гравця NPC.Виправлено проблему, коли NPC в локації Малахіт могли помічати гравців на великій відстані та крізь об'єкти.
- Покращено поведінку мутантів у бою
- Виправлено проблему, через яку ШІ не уникав перешкод і застрягав під час скриптового бою.
- Виправлено проблему, через яку мутанти могли застрягти в повітрі за певних умов під час стрибку.
- Виправлено, що здібності Контролера не працювали через двері.
- Виправлено ситуацію, коли мутанти не могли атакувати в певних положеннях.
- Виправлено помилку, через яку химера могла стрибати крізь предмети.
- Виправлено помилку, коли Химера не використовувала атаку стрибком.
- Виправлено проблему, через яку сумони псі-оленя могли з'являтися в полі зору гравця.
- Виправлено помилку, через яку Полтергейст міг активувати аномалію та отримувати від неї шкоду.
- Виправлено помилку, коли мутанти зі здатністю стрибати бігали навколо гравця на недосяжних для нього поверхнях.
- Виправлено помилку, через яку Псевдопес не міг створити фантомів при відступі.
- Контролер отримав нову здібність — рик.
- Виправлено проблему, через яку A-life NPC не зцілювали дружніх поранених NPC.
- Виправлено проблему, через яку A-life могло породжувати трупи поруч із гравцем.
- Виправлено проблему, через яку A-Life NPC могли мати доступ до квестових локацій.
- Виправлено відсутність деяких персонажів, що могло призвести до блокування проходження основної лінії.
- Виправлено проблему, через яку військові A-Life могли нескінченно спавнитися біля селища новачків.
- Виправлено проблему із застряганням NPC на локації Скадовськ.
- Виправлено помилку, через яку у лігвах спанилося більше щурів, ніж задумано.
- Виправлено проблему, коли NPC міг застрягти після завантаження збереження, зроблених одразу після закінчення Викиду.
- Виправлено проблему, через яку зникала зброя, захоплена за допомогою здатності Бюрера.
- Виправлено проблему з анімацією NPC, коли вони йдуть нагору зі зброєю в руках.
- Покращено анімації деяких мутантів.
- Виправлено помилку, коли гравець отримував ушкодження біля NPC який стає зомбованим.
- Виправлено проблему, коли NPC міг застрягти в дверному отворі після викиду і заблокувати гравця.
- Виправлено, що зомбі отримують шкоду від псі-випромінювання.
- Виправлено проблему, коли стрілянина по кінцівках мутантів могла їх розтягувати.
- Виправлено анімації NPC, коли він стоїть з пістолетом.
- Виправлено проблему, через яку NPC могли з'являтися перед гравцем на локації Сфера.
- Виправлено повторювану анімацію NPC які шукають укриття.
- Виправлено проблему, коли NPC зупинялися в дверних отворах на Ростоку.
- Виправлено анімацію ходьби NPC.
- Виправлено проблему, коли ворожі NPC не реагували на кулі.
- Покращено бій у відкритому світі з Псевдогігантом біля Закинутого наукового містечка в Прип'яті.
- Виправлено проблему, коли NPC із закритим шоломом міг їсти, курити і пити через шолом.
- Виправлено проблему, через яку для деяких мутантів могли бути відсутніми анімації смерті від аномалії.
- Виправлено проблему, через яку Льоха Легенда і його група не могли повернутися на локацію після завершення квесту.
- Виправлено проблему, через яку гризунам було важко пересуватися у вузьких місцях.
- Виправлено проблему, через яку Бюрер міг вихопити квестову зброю з рук гравця.
- Виправлено помилку, через яку NPC міг почати пошук ворога після попередження гравця сховати зброю.
- Зменшено кількість спавну кровососів до завершення місії За сімома замками.
- Виправлено помилку, коли після бою NPC міг заблокувати двері в табір Тихого.
Виправлено ще понад 70 помилок.
Баланс
- Зменшено антирадіаційний ефект артефакту Дивна вода.
- Виправлено помилку, коли граната завдавала шкоди бюреру, коли був активний його щит.
- Тепер NPC потрібно менше пострілів, щоб убити фантом псевдособак.
- Збільшено частоту атаки в стрибку для Сліпого Пса.
- Збалансовано пістолети та глушники.
- Зменшено частоту спавну NPC в екзоскелетах.
- Переналаштовано броню, яку носять NPC. Збільшено шанс спавну броні низького та середнього рівня, в той час як шанс спавну броні вищого рівня зменшено.
- Збільшено шкоду від радіації залежно від накопиченої радіації.
- Зменшено ймовірність появи NPC зі зброєю високого рівня на ранніх стадіях гри.
- Ребаланс наборів зброї які використовують A-life NPC.
- Додано можливість торгувати з додатковими NPC в хабах.
- Підправлені винагороди для повторюваних місій на складності Ветеран.
І ще кілька незначних змін балансу.
Оптимізація
- Виправлено падіння FPS під час .
- Виправлено проблему з падінням продуктивності при закритті КПК або меню паузи.
- Дещо покращено продуктивність поліпшенням роботи навігаційної сітки для кількох об'єктів.
- Виправлено витік пам'яті, пов'язаний з маніпуляціями з предметами.
- Виправлено понад 100 крашів EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION та інших помилок, включаючи деякі інші незначні витоки пам'яті.
- Виправлено затримку введення після увімкнення VSync з увімкненою інтерполяцією кадрів FidelityFX.
- Додано ліміт частоти кадрів у меню паузи, головному меню та на екранах завантаження.
І деякі інші поліпшення оптимізації.
Загальні виправлення
- Виправлено помилку, через яку не змінювалися стосунки з NPC.
- Ліхтарик гравця тепер відкидає тіні на об'єкти.
- Змінено назви деяких типів боєприпасів.
- Виправлено проблему, через яку під час діалогів відбувалися несподівані зависання.
- Виправлено помилку, через яку логіка деяких квестів не працювала після смерті NPC.
- Покращено переходи від катсцен до гри.
- Виправлено загальну проблему, коли логіка місії могла зламатися, якщо гравець давав предмет NPC через опцію діалогу.
- Виправлено проблему, коли діалог з NPC завершувався після виходу з екранів торгівлі/апгрейду.
- Виправлено помилку, коли гравця телепортувало за межі ігрової зони.
- Додано кастомну логіку підтримки прицілювання для невидимих цілей для всіх підтримуваних геймпадів.
- Виправлено проблему, через яку резервні копії збережень могли зникати після втрати збережень гри.
- Виправлено анімації рук NPC під час куріння.
- Виправлено проблему, через яку NPC міг телепортуватися за межі ігрової зони мапи.
- Виправлено досягнення на непомітну зачистку лігва.
- Виправлено проблему, що призводила до пошкодження збережень у грі після видалення локальних збережень та невдалої синхронізації хмарних збережень.
- Покращений вигляд моделі КПК у місцях з низьким рівнем освітлення.
Та ще понад 100 технічних правок.
Основна сюжетна лінія
- Виправлено помилку, через яку полковник Коршунов та/або капітан Зотов не могли з'явитися під час виконання місії Заповітне бажання.
- Виправлено помилку, через яку репутація у бандитів Султана або сталкерів Шевченка не збільшувалася після завершення місії Три капітани.
- Виправлено помилку, через яку Шрам вороже ставився до гравця під час проходження місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, яка унеможливлювала стелс-проходження місії Шокова терапія.
- Виправлено проблему, через яку не міг розпочатися фінальний діалог з Батею під час місії На межі.
- Виправлено помилку, коли мета залишалася активною після того, як під час місії Військовий кріт.
- Виправлено помилку, через яку Індуктор міг вийти з ладу, якщо Скіф відходив занадто далеко від нього під час місії По гарячих слідах.
- Оновлено анімації NPC в кількох діалогах.
- Виправлено помилку, яка робила етап вбивства монолітівців необов'язковим під час місії Вічне сяйво.
- Виправлено помилку, коли персонаж гравця міг стрибнути вниз з камери капсули без можливості піднятися на ліфті назад під час місії Легенди Зони.
- Виправлено помилку, через яку діалог з доктором Даліним та полковником Коршуновим зациклювався під час виконання місії Заповітне бажання.
- Виправлено помилку, через яку гравець не міг торгувати з Габелой під час місії Рубіж.
- Виправлено помилку, через яку не відчинялися двері в НТЦ Малахіт під час виконання місії Невеликий інцидент.
- Виправлено проблеми, через які NPC могли рухатися під час діалогу з гравцем.
- Виправлено проблему, через яку загін Іскри не атакував Варту під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено помилку, через яку завдання доставити КПК Шаха до Варана могло бути позначене як виконане після торгівлі з Гуроном під час місії Король гори.
- Змінено поведінку Химери під час місії Ad astra per aspera.
- Виправлено помилку, коли Очерет ігнорував битву між гравцем і загоном Очерета.
- Виправлено проблему, через яку A-life NPC могли з'являтися в Кігті під час виконання місії Мертва частота.
- Змінено розташування Варти біля входу в під час місії Відповіді коштують дорого.
- Виправлено помилку, через яку монолітівців не було за межами ПК «Енергетик» під час місії Дорога до «Фундаменту».
- Виправлено помилку, коли етап Розпитати вільних із суховантажу місії Шокова терапія залишався активним після .
- Виправлено помилку, коли гравець міг заманити Химеру в мирну зону і зробити її неворожою під час місії Дорога до «Фундаменту».
- Виправлено помилку, через яку вчені постійно атакували гравця під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, через яку полуденці не ставали ворожими, якщо дружній NPC був убитий на їхніх очах біля входу на базу під час місії По гарячих слідах.
- Виправлено проблему, через яку фантоми з'являлися перед гравцем під час виконання місії Око бурі.
- Виправлено проблему з автоматичним завершенням місії Три капітани одразу після того, як гравець поговорив з Сонею Калиною.
- Виправлено помилку, через яку гравці не могли завершити місію Кінець зміни після вбивства .
- Виправлено помилку, через яку Захар Бабай та Акопян могли загинути або зникнути безвісти без можливості завершити місію Ошукати шахрая.
- Виправлено помилку, через яку гравець міг запитати Бороду про зниклих Вартівців після в місії Шокова терапія.
- Виправлено помилку, через яку місія Як у старі добрі не просувалася, якщо гравець залишав базу через дах.
- Виправлено помилку, через яку Бродяга миттєво зникав після завершення місії Темні часи.
- Виправлено помилку, через яку завдання Знайти шлях до Прип' яті не виконувалося, якщо гравець потрапляв до Прип'яті коротким шляхом під час виконання місії Рубіж.
- Виправлено помилку, через яку не виконувалася місія на блокпосту біля табору «Ікар».
- Виправлено помилку, коли Гоша Могила міг вбити гравця одним пострілом під час місії Відповіді коштують дорого.
- Зменшено кількість щурів на розвантажувальному терміналі під час місії Дорога до «Фундаменту».
- Виправлено помилку, коли після завершення місії Рубіж дощова погода зберігалася до кінця гри.
- Виправлено помилку, коли після завершення місії За компанію не завершувалися/видалялися деякі схованки, маркери та цілі журналу.
- Виправлено помилку, через яку Помор міг померти під час виконання місії Макове поле.
- Виправлено проблему, коли був присутній біля після катсцени під час місії Жест милосердя.
- Виправлено помилку, коли не реагували на гравця, який підкрадався прямо перед ними під час місії Відповіді коштують дорого.
- Виправлено проблеми, через яку трупи з важливими квестовими предметами могли зникати під час виконання місій У Яблучко та Кінець зміни.
- Виправлено проблему, коли був мертвий/зникав на станції під час місії Крайня простота.
- Виправлено помилку, коли псі-ефект, застосований до гравця, не зникав після завершення місії Світло в кінці тунелю.
- Виправлено помилку, коли завдання Поговорити з Чорноземом провалювалося на самому початку, а підбір КПК з не давав прогресу в місії Відповіді коштують дорого.
- Виправлено проблему, коли Темний не допомагав гравцеві боротися з Псевдогігантом, що блокувало проходження місії Легенди Зони.
- Виправлено проблему, через яку гравець не міг взаємодіяти зі Щербою під час місії В ім'я науки.
- Виправлено помилку, через яку не запускалася належним чином катсцена зі Шрамом на лісопилці під час місії Повернення на Терикон.
- Виправлено помилку, через яку Скіф міг померти від кровотечі після катсцени бою з у місії Військовий кріт.
- Виправлено помилку, через яку під час проходження місії Військовий кріт використовувалися помилкові описи.
- Виправлено помилку, коли гравець не міг віддати Султану його пакунок після того, як занадто швидко вбивав в місії Порожнем.
- Виправлено помилку, через яку загони найманців не з'являлися на зворотному шляху з в місії Як у старі добрі.
- Вирішено проблему, через яку необов'язкові цілі журналу в конфлікті з Вартою/Іскрою залишаються активними, якщо одна зі сторін під час місії Крайня простота.
- Виправлено проблему застрягання доктора Кривенка під час місії Довгоочікуваний візит.
- Вилучено можливість користуватися провідником під час місії Рубіж під час штурму.
- Виправлено помилку, коли Ріхтер був відсутній або мертвий під час місій До останньої краплі крові, Невеликий інцидент, Рубіж.
- Виправлено проблему, коли в місії На межі у фінальному діалозі бракувало деяких фраз.
- Виправлено проблему, через яку Далін міг застрягти на одному місці під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, через яку неможливо було виконати завдання Повернутися до Баті під час місії На межі.
- Виправлено проблему з нескінченними винагородами від Баті під час місії На межі.
- Виправлено проблему, коли NPC блокували двері під час місії На межі.
- Виправлено проблему, коли Батя міг вийти з будівлі і почати бій під час місії На межі.
- Виправлено проблему, коли кілька Мольфарів могли бути присутніми в клубі під час місії На межі.
- Виправлено помилку, через яку деякі монолітівські NPC не нападали на гравця під час місії Жест милосердя.
- Виправлено помилку, через яку під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено логіку радіоповідомлень від Шраму після .
- Виправлено помилку, коли після завершення місії Світло в кінці тунелю на гравця накладався нескінченний псі-ефект.
- Виправлено помилку, через яку не з'являлися війська Моноліту після активації підстанції під час виконання місії Щастя для всіх.
- Виправлено помилку, коли сержант Метлов був відсутній на місці Діода під час виконання місії Повернення на Терикон.
- Виправлено помилку, через яку загін найманців Шкіпера не нападав на гравця, коли той повертав випромінювач Лодочці в місії Як у старі добрі.
- Виправлено помилку, через яку Щерба був відсутній у кабінеті Двупалова під час випромінювання в місії Пошуки колишньої слави.
- Виправлено помилку, через яку гравець не міг виконати місію Небезпечні зв'язки, якщо декодер був проданий.
- Виправлено помилку, через яку гравець не міг взаємодіяти з Двупаловим, щоб передати йому креслення в місії Пошуки колишньої слави.
- Виправлено помилку, через яку гравця могло заблокувати після взаємодії з інтеркомом під час місії Небезпечні зв'язки.
- Виправлено помилку, коли загін найманців біля Випалювача мізків з'являвся прямо перед гравцем після виконання завдання зі збору нашийників від Щерби.
- Виправлено помилку, через яку гравець міг застрягти за двома NPC у сховищі Залісся під час виконання місії Наввипередки зі смертю.
- Виправлено помилку, коли гравець не міг розпочати діалог з Двупаловим або Щербою, під час місії Пошуки колишньої слави.
- Виправлено помилку, через яку могли зникати під час місії Жест милосердя.
- Виправлено проблему, через яку завдання віідбити атаку Моноліту зависало під час місії Рубіж.
- Виправлено помилку, через яку місії Жирний навар та Ошукати шахрая могли початися двічі та мати суперечливі цілі.
- Виправлено проблему, через яку професор Лодочка був недоступний для взаємодії у сховищі токсичних відходів під час місії По гарячих слідах.
- Виправлено помилку, через яку бандити починали бій на Териконі, якщо гравець супроводжував Захара Бабая після викиду в місії Ошукати шахрая.
- Виправлено помилку, коли завдання віднести інструменти не виконувалося після розмови з Батею у місії На межі.
- Виправлено помилку, через яку після другої хвилі моноліту в будинку Залісся помирав Рикошет.
- Виправлено помилку, через яку не вдавалося виконати завдання, не вбиваючи монолітовців, після зіткнення з ними під час місії Жест милосердя.
- Виправлено проблему, через яку солдати монолітів могли з'являтися перед гравцем під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, через яку дружні NPC могли застрягти на одному місці під час місії Штурм «Дуги».
- Виправлено ситуацію, коли найманці з'являлися у важкодоступних місцях під час проходження місії Легенди Зони.
- Виправлено помилку, через яку деякі зомбовані могли застрягти в режимі очікування під час бою зі Шрамом.
- Покращено щит та поведінку ШІ під час бою з ним.
- Збільшено броню та змінено кількість його очок здоров'я
- Покращено ШІ поведінки під час бою з ним.
- Виправлено помилку, коли міг вискочити за межі ігрової зони арени, блокуючи бій з ним під час місії Вічне сяйво.
- Виправлено проблему, через яку могли бути прозорими під час бою з босом, якщо графічна опція деталізації об'єктів була встановлена на низький рівень.
- Виправлено помилку, через яку етап міг зависати, коли гравець повертався до Коршунова на ліфті під час місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено помилку, через яку полювання не могло розпочатися після взаємодії з Бородуліним, якщо він рухався до місця полювання.
- Виправлено помилку, через яку Бродяга міг заблокувати вхід до складу під час місії По гарячих слідах.
- Виправлено проблему, через яку Шрам міг зникнути в депо «Росток» під час етапу «Віднесіть випромінювач до Шраму» місії Як у старі добрі.
- Виправлено помилку, через яку монолітівці не могли з'являтися, коли гравець тікав з лабораторії під час місії Пошуки колишньої слави.
- Виправлено помилку, через яку міг застрягти під час бою.
Загалом, в рамках Основної історії було вирішено понад 300+ проблем.
Побічні місії та активності
- Виправлено помилку, коли гравець міг користуватися послугами провідника безкоштовно.
- Виправлено проблему, коли ставали ворожими після того, як гравець тікав і повертався до них.
- Виправлено помилку, коли гравець не міг взяти місію Лише бізнес у Зажима, якщо лікував його під час Викиду.
- Виправлено проблему, коли NPC могли телепортуватися під час діалогу після бою в сутичці на Дикій території.
- Покращено спавн тушканів біля Ростка.
- Виправлено проблему, через яку псувалися стосунки з фракцією Вчених після завершення побічної місії Біла ворона.
- Додані нові нотатки у світі та хабах.
- Виправлено невідповідності в нагородах за повторювані місії.
- Виправлено проблему, коли в діалозі з провідником на базі «Полудень» не було варіантів куди відправитися.
- Виправлено наративні непослідовності для гучномовних оголошень у Скадовську.
- Виправлено наративні непослідовності з доступними місіями після .
- Виправлено помилку, коли специфічна для гілки Іскри місія могла розпочатися після завершення місії Пошуки колишньої слави на гілці Варти.
- Збільшено цінність схованки біля села Кровососів.
- Виправлено помилку, через яку повторювані місії могли застрягати у вкладці Журнал, що заважало іншим повторюваним місіям з'являтися в діалогах з торговцями.
- Виправлено проблему, через яку Малахіт міг бути заблокований для гравців на гілці Іскри після завершення місії Образи абсолютної істини.
- Покращено дизайн подій біля селища новачків.
- Виправлено проблему, через яку гравець не міг розпочати діалог з Женею Глибою під час місії Ключ до свободи біля Рибної ферми, якщо двері до кімнати полонених було відкрито під час бою.
- Виправлено проблему зі зникненням тіла Кості Сухого після того, як гравець тікав і повертався на свій спостережний пункт під час сутички біля Дуги.
- Виправлено помилку, через яку Псевдопес не міг породжувати своїх фантомів під час Арени.
- Виправлено помилку, через яку гравець міг лутати зброю та броню з мертвих NPC під час місії Ключ до свободи.
- Виправлено помилку, через яку гравці могли застрягти всередині будівлі після подорожі до Малахіту з провідником.
- Виправлено помилку, коли провідник на станції Янів зникав після того, як гравець потрапляв до Прип'яті.
- Виправлено отримання декількох набоїв до дробовика під час місії Колізей «Волі».
- Виправлено проблему, коли NPC не шукали гравця під час бою на Арені.
- Виправлено помилку, коли двері до Малахіту зачинялися після прибуття до нього під час виконання місії Невеликий інцидент.
- Виправлено проблему, через яку мирні NPC залишалися в Малахіті під час бою в місії Образи абсолютної істини.
- Виправлено проблему, через яку озвучення для фрази Скіфа не відтворювалося в діалогах з NPC-провідниками.
- Виправлено проблему, коли дві групи бандитів не починали бій при зіткненні між локаціями .
Додатково виявлено та нейтралізовано понад 130 «аномалій».
Інтерактивні об'єкти та ігровий досвід
- Покращення дизайну інтерактивних дверей на Дикій території та Ростоку.
- Покращення вигляду зруйнованих ящиків від медикаментів.
- Додано відсутню іконку пошкодження стану для зброї, залутаної у NPC.
- Виправлено помилку, через яку архі-артефакти могли з'являтися знову після оновлення рангу гравця.
- Збалансовано лут зі схованки біля лабораторії гідродинаміки.
- Виправлено проблему з моделями деяких артефактів.
- Виправлено проблему, коли аномалії могли завдати шкоду гравцю навіть у розрядженому стані.
- Виправлено помилку, коли артефакт Дивний казанок накладав на гравця постійний псі-ефект замість тимчасового.
- Виправлено ситуацію, коли під час виконання місії Заповітне бажання мертві тіла могли залишатися в А-позі кілька секунд.
- Виправлено те, що перша дерев'яна дошка, яка руйнується, завжди руйнується без ефектів.
- Виправлено помилку, коли двері до тунелю Червоної фортеці зачинялися після використання ключа під час місії Лише бізнес.
- Виправлено помилку, коли несправжні пси-артефакти не зникали після збереження/перезавантаження.
- Покращено механіку стрибків артефактів.
- Виправлено проблему, через яку аномалія Вихор могла пошкодити гравця на території станції «Янів».
І ще понад 30 речей було пофікшено.
Спорядження та взаємодія зі світом
- Виправлено помилку, коли руки персонажа зникали після переміщення персонажа через аномалію під час огляду артефактів.
- Виправлено можливість відмикати заблоковані двері гранатами.
- Виправлено витрату гранат при перемиканні на зброю одразу після кидка.
- Виправлено зникнення гранати при киданні її собі під ноги.
- Додано анімацію паркуру зі присіду.
- Виправлено отримання ушкоджень від бритви, коли ви вже вийшли з неї.
- Додано анімацію смерті NPC від аномалій.
- Виправлено проблему, коли автоматичні нахилення та підняття зброї спрацьовували через невеликі дерева та кущі.
- Виправлено проблему, коли персонаж не завжди виконував автоматичне нахилення через перешкоди.
- Покращено синхронізацію кроків NPC.
- Виправлено проблему зі зміною клавіш руху, яка заважала гравцеві підніматися по драбинах.
- Виправлено проблему, коли псі-ефект не знімався після виходу з зони псі-ураження.
- Виправлено помилку, через яку гравець міг стати безсмертним під час гри.
- Виправлено проблему, через яку скинуті трупи NPC могли зачепитися за навколишні об'єкти.
- Виправлено можливість пропустити анімацію перезаряджання.
- Додано скасування анімації перезаряджання для зброї з підствольним гранатометом.
- Виправлено прискорення гравця після спринту з місця.
- Виправлено проблему, коли фантоми могли вбивати звичайних NPC гранатою.
- Зменшено кількість слотів для артефактів, доступних за замовчуванням для костюма X7.
- Виправлено невідповідності в дереві апгрейдів протигаза PA-7.
- Збалансовано доступні апгрейди для PSZ-5D.
А також ми позбулися ще 50+ проблем.
Налаштування та ігрова допомога
- Виправлено масштабування мапи з геймпада.
- Виправлено підказки мапи, що не містили описів регіонів.
- Виправлено наявність ефекту затемнення в інвентарі та на селекторі предметів.
- Виправлено проблему, коли в деяких випадках техніки не показували вже встановлені апгрейди.
- Виправлено проблеми з видимістю кількості боєприпасів.
- Виправлено, що режим стрільби з підствольного гранатомета не відображався в інвентарі.
- Виправлено відсутність сповіщення про знаходження нових схованок.
- Виправлено проблему, коли за певних умов гравці не могли перетягувати предмети у вікно лутингу або схованки за допомогою геймпада.
- Виправлено те, що калібр на HUD не змінювався після зміни калібру зброї за допомогою майстра.
- Виправлено проблему, коли гравець не міг пропустити катсцену за допомогою геймпада з відповідною клавішею, якщо субтитри було вимкнено.
- Виправлено, що статус Відстежується був присутній для завершених місій у журналі.
- Виправлено некоректне відображення часу та еквалайзер в аудіолозі.
- Виправлено відсутність курсору миші в селекторі аттачментів, коли у вас в руках дробовик.
- Виправлено проблему з непрацюючими елементами керування для MSI Claw A1M.
- Вбудовані ефекти Razer Chroma Illumination для підтримуваних пристроїв.
- Вбудовані тактильні ефекти Razer Sensa для підтримуваних пристроїв.
- Додано опції прив'язки клавіш для Журналу та Нотаток. Змінено стандартні комбінації клавіш для нахилу вліво та вправо.
- Виправлено помилку, через яку не працювали нові комбінації клавіш для кидання гранати/болта.
- Виправлено відсутність можливості перебіндити кнопки ліхтарика в комбінаціях клавіш.
- Виправлено помилку, через яку розмір імені мовця не змінювався при зміні розміру субтитрів.
- Виправлено ситуацію, коли етап місії про укриття від викиду не завершувався, коли гравець заходив до укриття під час викиду.
- Додано анімацію зміни режиму вогню, коли відкрито селектор предметів.
- Виправлено втрату контролю над керуванням, коли ворог стріляє в гравця, якщо він знаходиться в інвентарі.
- Збільшено тривалість повідомлення про точку неповернення.
- Покращено інтерфейс у меню апгрейдів.
- Виправлено помилку, коли не відображається кількість боєприпасів для гранат.
Та ще понад 120 виправлень.
Регіони та локації
- Виправлено численні проблеми, через які гравець міг застрягти в лабораторії X-17.
- Виправлено проблему, коли гравець міг бути заблокований на локації Градирні.
- Виправлено ситуацію, коли NPC могли потрапити до резервуару на локації Сфера і загинути в ньому.
- Додано аномалії телепортації в районах Старої Баржі та Рибальського хутора.
- Виправлено проблему, коли на недоступній будівлі з'являлася позначка укриття, якщо в районі Рудого лісу починався викид.
- Видалено кілька неактивних спавнерів артефактів та аномалій.
- Виправлено проблеми з погодою після виходу з регіону Прип'яті.
- Візуальні покращення багатьох локацій та регіонів.
- Покращення місцевості для багатьох локацій та регіонів.
- Виправлено розміщення рослинності на багатьох локаціях.
- Покращено освітлення на багатьох локаціях.
- Покращено колізію об'єктів на декількох локаціях.
- Виправлено те, що після завантаження збереження спавн рослинності був помітним.
- Виправлено проблему, коли гравець міг покинути ігрову зону між Кордоном та Затоном.
- Виправлено проблему, коли в мирній зоні в Заліссі з'являлися монолітівці.
- Відкориговано положення аномалій на локації Очисні споруди.
- Виправлено підвантаження на відстані до деяких цілей по карті.
- Оновлений вміст сховок в районі Кордону.
- Додано спавн артефактів в електрополі Дата Центру НДІЧАЗ.
- Виправлено помилку, через яку були відсутні звукові ефекти качок.
Загалом у цьому розділі було зроблено понад 450+ покращень.
Аудіо, Катсцени та Озвучення отримали під 100 виправлень
Нагадаємо, видавництво MAL’OPUS відкрило передзамовлення на книгу «Володарі Doom».