Сергій Таран

Компанія Electronic Arts отримала патент для технології, яка дозволяє підбирати супротивників у матчмейкінгу за характеристиками PC. Заявка була подана в 2020 році, але схвалили її тільки в травні 2022-го.

В описі йдеться, що технологія буде збирати дані про залізо користувача і визначати швидкість обробки даних. Вся інформація буде інтегрована в систему матчмейкінгу і дозволить зрівняти шанси геймерів у грі.

Але ці дані будуть використовуватися зі звичними характеристиками, такими як: географічне положення користувачів, їх ігрові навички і швидкість Інтернету.

Нагадаємо, Electronic Arts представили гру по всесвіту «Володаря перснів».

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.