Чет Фалісек, який у минулому працював сценаристом у Valve, розповів про процес створення кооперативного зомбі-шутера Left 4 Dead. Про це він сказав на YouTube-каналі KIWI TALKZ.
За словами Фалісека, Гейбу Ньюеллу не сильно подобалася тематика живих мерців, оскільки він вважав її вульгарною. Щоб прийти до підсумкового сценарію, команді довелося змінити підхід до опрацювання сюжету.
«У мене була вечеря з Гейбом Ньюеллом, і він прочитав мені цілу лекцію, що у фільмах про зомбі часто є підтекст. Якщо ми подивимося на «Ніч живих мерців», то зрозуміємо, що вона насправді про расизм. "Світанок мерців" – про консьюмеризм. Гейб сказав: "Вони вибрали жанр зомбі-муві, щоб поговорити про ці проблеми. А про що буде твій фільм? Навіщо тобі зомбі?" Я відповів: "Ну, моя гра про те, як важливо працювати разом. Про те, як ми поведемо себе в умовах апокаліпсису".
І тоді ми почали сперечатися. Гейб запитував: "Але тоді навіщо тобі зомбі? Зомбі заради зомбі – це ж пішло". І в той час у нас ще не було серіалу "Ходячі мерці" та інших популярних зомбі-франшиз, тому тема дійсно була митною. Але я дивився "Світанок мерців", різні "опівнічні фільми" тільки в дитинстві - і вони до жути мене лякали. Я не сприймав їх вульгарними і смішними. Це вже потім я подивився всі ті сцени у свідомому віці і подумав: "Боже мій, це ж абсурд".
У підсумку ми зробили так, що деякі персонажі в грі, по суті, усвідомлюють, що вони потрапили в зомбі-муві. Наприклад, Зої - вона усвідомлює: «О боже, це все як в кіно!» Але все одно ставиться до подій з усією серйозністю.... На мій погляд, це дозволяє грі піднятися над вульгарністю оригінальної тематики»
Нагадаємо, творці Apex Legends розповіли про здібності нового героя Newcastle.