Постковідна епоха стала для ігрової індустрії періодом нестабільності та масових звільнень. Новий звіт від аналітика Джуста ван Дрюнена свідчить, що ця тенденція продовжиться у 2025 році. За його словами, великі студії скорочують розробників, зайнятих у проєктах із невисокими прогнозами продажів.
«Так, у 2025 році відбудуться нові звільнення, оскільки великі компанії продовжують скорочувати команди, що працюють над малоперспективними проєктами або тими, що так і не вийдуть у реліз» — Джуст ван Дрюнен, CEO Aldora.
Особливу загрозу аналітик бачить для Ubisoft, оскільки компанія може змінити власника, що ймовірно, спричинить звільнення у всіх її підрозділах.
Загалом, масові скорочення у 2025 році можуть стати рекордними для індустрії, підкреслюючи кризу традиційних бізнес-стратегій. На тлі економії аналітик прогнозує, що Game Pass досягне 50 мільйонів передплатників, а базова версія GTA 6 не коштуватиме $100, всупереч деяким припущенням.
Нагадаємо, Konami пояснила, чому Silent Hill f став на 100% японським.