Silent Hill f відрізняється від попередніх частин не лише сільською японською атмосферою, а й свідомим прагненням розробників відновити автентичний стиль серії. Продюсер Мотої Окамото визнав, що хорор-франшиза поступово втрачала свою японську ідентичність.
«Silent Hill народився з поєднання японського та західного хорору. Але з часом західний вплив став переважати, «Тому ми подумали - а що, якщо піти у зворотному напрямку й зробити гру на 100% японським хорором? Так з’явився Silent Hill f» — пояснив він під час Silent Hill Transmission.
Повернення до витоків відчутне не лише в сетингу, а й у творчій команді.
«Є певна японська сутність у цих іграх, яку неможливо відтворити без розуміння нашої культури. Це додає грі свіжості для міжнародної аудиторії» — зазначив композитор легендарної серії Акіра Ямаока.
Крім того, сценарист Silent Hill f заглибився в тему зображення жінок у серії, наголошуючи, що нова головна героїня матиме більше агентивності. Водночас гравцям слід готуватися до справжніх жахів, адже віковий рейтинг гри натякає на серйозний рівень психологічного та фізичного випробування.
Нагадаємо, Ubisoft готова продати Assassin’s Creed китайській Tencent.