Кристина Фазлієва

Постковідна епоха стала для ігрової індустрії періодом нестабільності та масових звільнень. Новий звіт від аналітика Джуста ван Дрюнена свідчить, що ця тенденція продовжиться у 2025 році. За його словами, великі студії скорочують розробників, зайнятих у проєктах із невисокими прогнозами продажів.

«Так, у 2025 році відбудуться нові звільнення, оскільки великі компанії продовжують скорочувати команди, що працюють над малоперспективними проєктами або тими, що так і не вийдуть у реліз» — Джуст ван Дрюнен, CEO Aldora.

Особливу загрозу аналітик бачить для Ubisoft, оскільки компанія може змінити власника, що ймовірно, спричинить звільнення у всіх її підрозділах.

Загалом, масові скорочення у 2025 році можуть стати рекордними для індустрії, підкреслюючи кризу традиційних бізнес-стратегій. На тлі економії аналітик прогнозує, що Game Pass досягне 50 мільйонів передплатників, а базова версія GTA 6 не коштуватиме $100, всупереч деяким припущенням.

Нагадаємо, Konami пояснила, чому Silent Hill f став на 100% японським.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.