Олексій Харченко

Players поспілкувалися з Вільямом mezii Мерріманом про не найкращий початок року для Team Vitality, про його форму, жорстку конкуренцію та британську CS-сцену. 

У Vitality був не найкращий старт року, чому так сталося? Команда проходить своєрідний процес реструктуризації чи ви просто ще не ввійшли в змагальний ритм? 

Коли я вперше приєднався до команди в листопаді, ми досягли успіху досить миттєво. Успіх і перемоги в турнірах – це все, про що можна мріяти, це було приємно. На початку року, я думаю, у нас було багато речей, над якими потрібно було попрацювати. У Катовіце ми виступили не дуже добре, і ми багато чому навчилися з цього. Думаю, нам потрібно більше працювати над індивідуальною відповідальністю і над тим, що я повинен робити як гравець, щоб допомогти команді і грати свої нові ролі. 

Звичайно, на деяких позиціях на мапах я грав раніше, але є багато нового для мене. Не лише позиції, а й те, як Vitality та apEX люблять грати в команді, як реагувати та всі ті протоколи, які ти маєш вивчити, коли приходиш до нової команди. Я був у Fnatic кілька років і навчився грати там, але тут все абсолютно нове. 

Цьому не можна навчитися за перші два турніри. Я думаю, що коли ви працюєте в команді, ви повинні зібрати все воєдино. Наприклад, як я люблю грати на мапі і як інші 4 гравці люблять робити речі. Це великий план. У Катовіце не склалося. Приїхавши на мейджор в Копенгагені, ми побачили проблиски цього. Були покращення, і, звичайно, це було поганим завершенням мейджора, адже ми можемо пройти весь шлях. 

У нас є чіткі цілі і чіткі речі, над якими нам потрібно працювати. Ці кілька тижнів перед ESL Pro League – тренування пройшли добре. Ми відчуваємо себе дуже впевнено, і я відчуваю себе більш комфортно. Це робота в процесі. Ніяких виправдань з нашого боку, але все стає краще, це точно. 

Як би ти оцінив свою форму зараз? 

Я думаю, що моя загальна форма була досить низькою. Коли я приєднався до команди і ми виграли пару турнірів, моя гра була на нормальному рівні. Загалом я був досить нестабільним. Я думаю, що це займе трохи часу, і я повністю впевнений, що зможу показувати кращі результати і підтримувати команду набагато краще. Форма покращується, і я показав це на тренуваннях і в кількох іграх на турнірах. Для мене головне – знайти стабільність. Це також допомагає загальній продуктивності команди, допомагаючи apEX колами. Коли вони знають, що вони отримують від мене, звичайно, це допоможе нашій команді. З моєю стабільністю я не сумніваюся, що ми продовжимо вигравати турніри.   

Твій перший матч на EPL проти Sharks. Ви вже встигли проаналізувати цю команду? Як гадаєш, вони можуть здивувати тебе своїм виступом на турнірі?

Так, я думаю, що в кожному турнірі з CS2 є багато андердогів, і ці команди можуть перемогти. Багато з цих команд гріндили, і я думаю, що форма цих команд покращилася порівняно з CS:GO. Звичайно, ці команди можуть здивувати. Ми не збираємося їх недооцінювати. Це будуть важкі часи, і ми поважаємо їх, але нам потрібно грати у свою гру.  

Яка мінімальна мета для Vitality на цьому турнірі? 

Ми хочемо повернутися до вигравання турнірів, залишилося лише кілька турнірів до перерви, і ми хочемо виграти кілька з них. Нам потрібно показати, що ми прогресуємо. Звичайно, прогрес проявляється у виграних турнірах, але нам потрібно показати, що ми рухаємося вперед від Катовіце до мейджора, а тепер і до ESL Pro League. Ми тут для того, щоб перемагати, і це, безумовно, ми відчуваємо, що можемо це зробити. 

Чи погоджуєшся ти з тим, що зараз CS2-сцена стала більш конкурентною і чинить більший тиск на топові команди?  

Так, конкуренція зростає. Зараз ви бачите менші команди, які не тільки грають на мейджорах, але й добре виступають на певних етапах. CS2 все ще залишається новою грою, люди все ще вигадують нові речі, нові трюки і так далі. Ці команди зараз показують великий потенціал. 

Я не думаю, що це збільшує тиск на топ-команди. Я думаю, що нам потрібно ще більше зосередитися на собі. Можливо, раніше деякі команди сприймали ці ігри як належне і думали, що андердогів буде легше перемогти. Як додатковий тиск, я думаю, що потрібно більше усвідомлювати, що ці команди можуть завдати шкоди. В CS2, в MR12, якщо ви робите занадто багато помилок, це великий фактор, оскільки гра проходить дуже швидко. Якщо ти втрачаєш пістолетний раунд або перший бай-раунд, то раптом маєш великий дефіцит. У CS2 все набагато складніше.  

Що відбувається з британським CS? Наскільки я знаю, лише 8 чи 9 британців грали на великих LAN-турнірах на даний момент. Цікаво почути твою думку, адже ти багато грав на британській сцені. 

З моєї точки зору, завжди є покращення, з року в рік. У нас стає більше гравців, звичайно, не на міжнародному рівні або на S-Tier LAN, де ми могли би бачити британських гравців. Я думаю, що це досить маленька сцена, але вона безумовно зростає. Ви бачите деяких гравців, які приходять, у нас є CYPHER в BLEED, і у нас є gizmy в Monte. 

Це завжди важко, тому що якщо ви можете отримати повну п'ятірку гравців з Великобританії, це буде чудово, але на даний момент у нас немає п'яти гравців або команди, щоб пробитися, зробити CS повноцінною частиною життя і вкладати в нього багато часу. Наразі нам просто потрібно задовольнятися деякими гравцями, які прориваються вперед. 

Наприклад, на датській сцені так багато IGL на кожному рівні, на яких можна рівнятися і вчитися грі, у Великобританії їх не так багато. Вчитися важко. Я намагаюся допомогти гравцям, коли вони мені пишуть, і ми намагаємося вдосконалюватися. Це просто займає багато часу, оскільки ми не є найбільшою сценою. 

Дякуємо за підтримку проєкту — нашим друзям з FAVBET, що активно підтримують кіберспорт та роблять його ближчим для українських фанатів.


ТОВ «БУКМЕКЕРСЬКА КОМПАНІЯ «ФАВБЕТ». Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення букмекерської діяльності від 28.12.2022, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 433 від 13.12.2022 та Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино в мережі Інтернет від 20.04.2021, видана згідно з рішенням КРАІЛ № 137 від 05.04.2021, зі змінами.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.