Кристина Фазлієва

Після презентації Developer_Direct голова Microsoft Gaming Філ Спенсер дав велике інтерв’ю для подкасту XboxEra, який відзначив свій 250-й випуск. Під час розмови обговорили майбутнє Xbox, мультиплатформену стратегію компанії, вплив хмарних технологій і побоювання фанатів щодоможливого перетворення Xbox на «нову Sega».

Про зміну підходу до платформ

Вперше на офіційному заході Xbox було відкрито показано логотип PlayStation, що підкреслило відкритість компанії до інших платформ.

«Ми хочемо бути чесними та прозорими щодо того, де виходять наші ігри. Люди мають знати, де їх можна придбати та грати. Для нас важливо, щоб Xbox залишався платформою, яка об’єднує гравців, незалежно від пристрою» — пояснив Спенсер.

Він також наголосив, що нативні платформи Xbox – консоль, ПК та хмара – залишаються ключовими, але розширення на PlayStation та Nintendo дозволяє залучати більше гравців і розвивати індустрію.

Про майбутні релізи та пріоритети Xbox

Спенсер відзначив, що 2025 рік буде багатим на релізи, зокрема очікуються Avowed, Doom, State of Decay 3 та інші проєкти. Він підкреслив, що Xbox працює не лише над великими AAA-іграми, а й підтримує менші студії та проєкти.

«Не кожна гра має бути 100-годинною з відкритим світом і монетизацією. Ми хочемо дати можливість командам розповідати унікальні історії, як це було з Grounded або Hellblade 2».

Про хмарний геймінг і нових гравців

Розвиток хмарних технологій, за словами Спенсера, допомагає Xbox виходити на нові ринки, зокрема в Азії. Він згадав історію британського радіоведучого, який запустив Indiana Jones через хмару на телевізорі Samsung, не маючи консолі.

«Раніше головним у нашій індустрії були платформи, а тепер головне – ігри. Ми хочемо, щоб більше людей могли грати, де їм зручно».

Про занепокоєння фанатів і майбутнє Xbox

Деякі гравці висловлюють побоювання, що Xbox може перетворитися на видавця, схожого на Sega, і повністю відмовитися від консолей.

«Я розумію ці хвилювання. Ми поважаємо бібліотеки наших гравців, підтримуємо зворотну сумісність і Play Anywhere. Xbox залишається платформою, і ми продовжимо випускати нове залізо» — Спенсер заспокоює спільноту.

Xbox рухається у бік мультиплатформеності, але не відмовляється від консолей, ПК і хмари. 2025 рік обіцяє бути насиченим, а Microsoft продовжує експериментувати з різними підходами до створення ігор.

Нагадаємо, які загальні навички варто розвивати першими — Kingdom Come: Deliverance 2

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.