Вероніка Жовтенька

Глава ігрового підрозділу Microsoft Філ Спенсер зазначив, що компанія не відмовлятиметься від моделі продажу ігор на користь передплати Xbox Game Pass. Про це він сказав в інтерв'ю порталу The Verge.

Спенсер зазначив, що компанія не відмовиться від звичної практики продажу ігор, оскільки вона є важливою частиною бізнес-стратегії, а Xbox Game Pass – це лише додаткова складова.

«Не бачу, що всі платитимуть нам по 15 доларів щомісяця. Ми вважаємо, що передплати – цікава бізнес-модель для певного типу ігор та аудиторії. Вони також є додатковим способом для користувачів вибудовувати свою бібліотеку.

Крім цього, передплата дає розробникам додаткові кошти для досягнення нової аудиторії.

Робити ексклюзиви для підписки Game Pass ми також не збираємось. Нам подобається, коли гравці купують ігри. І нам також подобається, коли люди підписуються на наші послуги.»

Нагадаємо, Федеральна торгова комісія США заблокує угоду між Microsoft і Activision.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.