Microsoft втратила $300 мільйонів на продажах Call of Duty через Game Pass — і тепер піднімає ціни

Кристина Фазлієва
06.10.2025

Вихід Call of Duty: Black Ops 6 у Game Pass обійшовся Microsoft у приблизно $300 мільйонів недоотриманого прибутку, повідомляє Bloomberg. Рішення зробити найпопулярнішу гру 2024 року доступною з першого дня для передплатників стало дорогим експериментом і передувало нещодавньому підвищенню цін на Game Pass Ultimate на 50%.

Game Pass із самого початку приваблював користувачів тим, що пропонував ексклюзиви Xbox у день релізу, такі як Forza Horizon 5 та Halo Infinite. Проте всередині компанії це рішення викликало суперечки — аналітики попереджали, що така стратегія «пожирає продажі великих релізів»

Колишній глава Activision Боббі Котік ще під час суду з FTC у 2023 році заявляв, що не вважає додавання Call of Duty у підписку «комерційно доцільним»:

«Я маю загальне неприйняття ідеї мультиігрових підписок. Медіакомпанії, які перейшли на подібні моделі, часто зазнавали збитків»

Попри це, після придбання Activision компанія все ж додала серію до Game Pass. Хоча продажі Black Ops 6 у США були на 23% вищими, ніж у Modern Warfare 3, 82% копій гри продалися на PlayStation, а не на Xbox чи ПК.

За підрахунками, щоб компенсувати втрати у $300 млн, Microsoft мала б залучити 15 млн нових передплатників Game Pass Ultimate на місяць, або близько 1,25 млн за рік.

Нещодавнє оновлення сервісу свідчить, що компанія поступово відходить від політики «релізів у день виходу». Новий тариф Game Pass Premium коштує стільки ж, як колишній Ultimate, але отримуватиме ігри Xbox лише через рік після релізу — і не факт, що серед них буде Call of Duty.

За даними Bloomberg, фінансова директорка Microsoft Емі Гуд закликала Xbox «знайти інші способи підвищити прибутковість». Компанія, схоже, більше не прагне розширювати частку ринку, а натомість намагається отримати більше від існуючих користувачів.

Нагадаємо, Riot представила Veto — нового агента у VALORANT.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Коментарі закриті.

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.