Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) представила свій план з шести пунктів, який повинен допомогти зменшити кількість звільнень в відеоігровій індустрії. План був опублікований на сайті організації.
IGDA вважають, що цей план допоможе стабілізувати ситуацію в індустрії та уникнути масових звільнень у майбутньому.
Список порад від IGDA:
- Робити короткострокові та довгострокові прогнози щодо позиції компанії в індустрії з розумінням, що після періодів швидкого зростання починається стагнація або навіть падіння.
- Звести до мінімуму скорочення персоналу. Масштабні звільнення допомагають лише в коротких рамках. А паралельно вони псують моральний стан команди й дорого обходяться пізніше, коли виникає потреба розширити колектив та навчити нових фахівців.
- Якщо можливо, зменшити ризики коливання чисельності розробників шляхом створення декількох ігор. Таким чином вдасться розподілити ризики та перекидати фахівців на інший проєкт, коли вони завершили свої задачі на поточному.
- Підтримувати прозору комунікацію з командою, розв’язувати проблеми з добробутом працівників за гарантіями зайнятості, коли вони виникають.
- Реалізовувати ініціативи з різноманіття, щоб забезпечити наявність різних талантів.
- Надавати достатню підтримку звільненим працівникам.
Нагадаємо, Genshin Impact може отримати нову Кручену Безодню.