Євгенія Пак

Ubisoft заявила, що Assassin's Creed Mirage за масштабом буде більш схожим на ранні ігри серії, основний сюжет яких тривав близько 15-20 годин. Про це для IGN розповів виконавчий продюсер Assassin's Creed Марк-Алексіс Коте.

«Проект був задуманий та створювався на честь 15-річчя франшизи. Ми використовували потужність движка з Вальхалли в менш великому проекті, приділяючи більше часу на стелс механіку, систему ближнього бою, паркуру, та будову густонаселеного міста Багдад, яке бере свій початок на Близькому Сході, як і оригінальна частина»

Марк-Алексіс Коте, виконавчий продюсер Assassin's Creed

В інтерв'ю Eurogamer наративна директорка Сара Больє порівняла Assassin's Creed Mirage за тривалістю з Rogue та Revelations, 2014 та 2011 років. Mirage буде продаватися за ціною $50 за стандартне видання і не наслідуватиме шаблон RPG з відкритим світом, який визначав серію з моменту виходу Assassins Creed Origins 2017 року.

Нагадаємо, частина співробітників Ubisoft відмовляється працювати над Assassin's Creed Red.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.