Журналісти, які вже встигли випробувати Death Stranding 2: On the Beach під час презентації в Токіо, одностайно визнають — це не просто сиквел, а новий виток еволюції для всієї серії. Гравців чекає масштабна подорож через Мексику та Австралію, де на них очікують нові виклики, глибші соціальні механіки та ще більше свободи вибору.
У другій частині Сем Бріджес змушений адаптуватися до змін у світі, його місію частково перебрала на себе система штучного інтелекту Automated Porter Assistant System (APAS). Завдяки цьому гравець отримує більше варіантів для дослідження, стратегічного планування та взаємодії з середовищем.
Локації вражають фотореалістичною графікою — від посушливих мексиканських пустель до тропічної австралійської природи. Динамічна система погоди змінює умови гри: повені через дощі, сильні вітри, землетруси та пожежі можуть кардинально змінити маршрут або змусити переглянути стратегію. Допоможуть новітні інструменти, персоналізоване спорядження, транспорт і навіть монорейки.
Бойова система зазнала серйозного оновлення, наближаючись за стилем до Metal Gear Solid — гравець може обирати між відвертим боєм, прихованим проходженням або уникненням конфлікту завдяки димовим гранатам і голограмам. Нові супротивники серед людей і потойбічних істот, а також боси обіцяють динамічні сутички.
Окремо варто згадати систему прокачування, тепер у Сема є 12 навичок, які розвиваються відповідно до стилю гри — переміщення складними маршрутами, участь у боях тощо. А завдяки APAS Enhancement можна тонко налаштовувати характеристики героя через зібрані в ігровому світі «спогади».
Навіть на стандартній PS5 гра працює на стабільних 60 кадрах за секунду, а саундтрек додає глибини кожній сцені. Реліз Death Stranding 2: On the Beach заплановано на 26 червня 2025 року, а покупці делюкс та колекційних видань зможуть почати гру на 48 годин раніше.
Нагадаємо, сюжетний шутер La Quimera від української Reburn доступний у ранньому доступі в Steam.