Олексій Харченко

Головний редактор Players Олексій Харченко поспілкувався з гравцем FaZe Хавардом rain Нігаардом на IEM Dallas 2024.

Повертаючись до гри проти G2, що пішло не так і призвело до поразки? 

Я думаю, що є кілька причин.

Деякі з них є особистими, а деякі, як мені здається, більше пов'язані з вигоранням. Я думаю, що того вогню, який зазвичай є в очах FaZe, коли ми граємо на сцені, не було проти G2. Думаю, нам чогось не вистачало.

У нас не було того інстинкту вбивці, з яким ми зазвичай виходимо на сцену. І я не знаю, чи було це через втому і низький рівень енергії від усіх цих подорожей і всього іншого, але я думаю, що є деякі речі, над якими нам потрібно попрацювати і розібратися в наступному сезоні. І навіть просто перед BLAST ми повинні знайти спосіб залишатися на вершині.

Ти згадав про особисті причини. Це суто приватні речі чи в команді? 

Ні, в межах команди і речей, які ми обговорювали. І ми повинні знайти спосіб обійти певні речі, і тоді все буде добре.

Тобто ти не можеш розповісти про це конкретно? 

Ні, це трохи між командою і між гравцями. Ми просто повинні знайти спосіб бути щасливими і грати, розумієте.

Всі разом?

Так, усі разом. 

Натовп вчора більше підтримував G2 через Stewie2K у складі. Той факт, що арена була проти вас, чинив додатковий тиск на FaZe? 

Не тиск як такий. Я маю на увазі, що є певний тиск, тому що ти граєш проти команди з стендином, якій нічого втрачати, і ти відчуваєш, що вони просто збираються робити всі ці дивні речі.

Якщо у них все вийде на початку, це може бути дуже важка гра, тому що вони почнуть сноуболити, а натовп буде за них вболівати. Але, звичайно, я думаю, що це перша гра на арені, яку ми грали за весь рік, коли натовп був проти нас. Я думаю, що у нас була підтримка майже на кожній грі, яку ми грали.

Ти маєш на увазі, що фанати більше вболівали за FaZe?

Так, навіть у Катовіце за нас, у Китаї за нас, на мейджорі за нас. 

Це щось нове для FaZe? 

Новим є те, що вони проти нас, знаєте. І тільки в NA, якщо за вас грає хлопець із NA, ви отримуєте натовп проти себе.

Звичайно, більшість натовпу була за G2, але вони все ще вболівають і за нас, так що це не те, щоб... Я не відчував, що нам дуже сильно надавали перевагу. Але натовп був хороший.

Думаю, це було на Nuke або щось подібне, на 12-3 або 12-2 або щось подібне, а потім я почув «відправте їх додому», та сама кричалка на мейджорі, і мені здалося, що я знову чую, як Karrigan співає це лайно, і я просто посміхнувся. Я подумав: «Гаразд, я нічого не можу з цим зробити. “Відправте їх додому», так.

Якщо говорити про натовп, як він тобі у порівнянні з європейським і китайським? 

Я думаю, що європейська публіка найкраща. 

Тому що ти європеєць. 

Звичайно, тому що я європеєць, але в той же час я думаю, що тут більше алкоголю, люди трохи гучніші, це більш енергійно для кожної команди. Певні домашні натовпи, як американці чи китайці, я думаю, що натовп може бути дуже сфокусований на конкретному гравцеві і цій команді. Але я відчуваю, що в Європі на турнір приїжджає дуже багато різних команд, і люди з усієї Європи вболівають за всіх.

І, наприклад, у Бразилії те ж саме. Місцеві  вболівають за локальні команди, наприклад, за FURIA.

Так. 

З моменту виходу CS2 у вас була довга серія виходів у фінал турнірів, а в останніх двох ви зупинилися на стадії чвертьфіналу. Ваша гра пішла на спад, чи решта команд стала більш конкурентоспроможними? 

Я не думаю, що справа в інших. Думаю, справа в тому, що ми самі не на висоті. Я відчуваю, що всі ми, кожен з нас, перебуваємо в певному сенсі в стані спаду.

Думаю, люди не роблять кіли, які раніше робили. Я не знаю, чи це відбувається через вигорання, чи через брак ідей, але коли ти на вершині, всі дивляться на тебе, чи не так? І я думаю, що люди повинні зрозуміти, як ми граємо в цьому сезоні. Але я думаю, що Karrigan завжди робить дуже хорошу роботу. Кожного сезону він створює абсолютно новий план гри.

Кожного нового сезону? 

Кожного нового сезону. Він створює абсолютно новий плейбук для кожного сезону. Я думаю, що в наступному сезоні це буде чимось іншим, так.

З новим оновленням CS2, а також Vertigo і Dust, чи змінився цей плейбук? Ви все ще звикаєте до цього? 

Так, справа в тому, що у нас не було часу пограти. Ми грали начебто дві мапи Dust2 і одну Vertigo, здається, на новому патчі. 

До цього турніру ми приїхали сюди з дуже низькою впевненістю в цих картах. І я думаю, що вибір G2 також став для нас несподіванкою. Але озираючись назад, це не повинно бути сюрпризом, тому що це Dust2, а вона завжди сприятлива для змішаних команд, чи не так? Тож я думаю, що ще трохи часу на мапі, і ми зрозуміємо, як грати на стороні Т, піде нам на користь.

Що чекає на FaZe Clan далі? BLAST?

Так, BLAST. У нас є п'ять днів поспіль, я думаю, а потім буде BLAST.

Ваша мета - завжди досягати фіналу, так? 

Ми їдемо на кожен турнір за перемогою. 

Але знову ж таки, питання, які ти згадав, про які вам потрібно поговорити всередині команди, можливо, поговорити з ментальним коучем або іншими тренерами, або просто обговорити в команді конкретні речі. Чи буде достатньо часу до Лондона? 

Так, я думаю, що ми вже зараз обговорюємо різні речі, шукаємо шляхи і намагаємося скласти план, як зробити майбутнє кращим для нас. Я думаю, що ми група хлопців, які хочуть продовжувати грати один з одним, і я думаю, що у нас була дуже хороша розмова. У нас є план і чіткий спосіб, як ми можемо зробити все, щоб стати кращими.

Досягай неможливого разом з Lenovo Legion.

Зосередитися на меті, сміливо долати труднощі та завжди рухатися вперед — це філософія Lenovo Legion, яка надихає геймерів досягати успіху, навіть якщо це здається неможливим.

Ще з 2017 року компанія Lenovo допомагає розвивати українське кіберспортивне ком’юніті. (додатково) Компанія зібрала найстаршу в Україні команду геймерів Ageless Shooters, перезапустила найбільший комп’ютерний клуб CyberZone, а також організовує турніри з CS2, Dota2 та VALORANT.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.