Сергій Таран

Український кіберспортивний клуб IKLA створив академію з CS:GO. Анонс відбувся в соціальних мережах організації. 

Тренер молодіжної команди Роман WOLF Михайленко ексклюзивно для Players розповів, що спонукало до запуску IKLA Gennins, розповів про труднощі з набором гравців і розкрив плани на майбутнє. 

Чому IKLA вирішили запустити академію з CS:GO? Як давно це планували? 

Ще влітку, коли я був на посаді головного тренера, ми говорили про це. А коли поставало питання про зміну гравців або підселення, ми зловили себе на думці, що не завжди є розуміння або ознайомлення з усіма доступними гравцями. Особливо, коли в тебе критерій мати саме українських гравців. Є або ветерани, на яких ти не знаєш чи варто робити ставку, чи ні, а з молодих ти не маєш певної бази і інформації про їх рівень. 

Тому у кожної організації, яка мітить в топ, є своя академія. В тебе під рукою гравці яких ти повністю знаєш, розумієш чого від них чекати, які в них сильні сторони. Я думаю, всі вже зрозуміли, що мати академію і чудово займатися нею -  на дистанції це просто імба. NAVI - це один із найкращих прикладів. Ще один приклад це MOUZ, три людини з їх академії на останньому мейджорі були в плей-офф. Ще з літа у нас було розуміння, що точно цим займемось.  

Хто займався підбором команди? Чи були труднощі з пошуком талантів? 

Підбором команди в основному займався я, як та людина, яка більшість часу буде працювати і працює з цією академкою. Труднощі звичайно були. Затримався цей проект частково в зв’язку з ребрендингом і через проблеми зі світлом - через це було складно все організувати, так як ми хочемо. В планах не просто мати академку, в нас ще буде медіа частина, пов’язана з молодіжним складом.

Наша українська CS:GO сцена парадоксальна. Водночас вона і невелика, і є певна кількість хороших гравців, яких і хотілось би взяти, але на це рішення впливають репутаційні фактори, відгуки від інших людей. В цілому, тут питання в кого більше досвіду в командній грі, а в кого менше. На жаль, не у всіх був час отримати досвід в командній грі, покращити розуміння макромоментів. А перспективних аімерів в країні дійсно багато, що мене радує.  

Які плани на майбутнє ставить перед собою академія? 

Сучасний кіберспорт – це не тільки про результат, а і про медіа. У нас в академці є деякі медійні цілі. Незабаром наші глядачі це побачать, то ж спостерігайте. Що до результатів, все що тільки можна. Нагадую, що команди з однієї організації не можуть грати RMR. Звісно, мейджор для хлопців ще закрит, хоч їм і рано, але все що стосується TIER 2/3/4 турнірів, в яких ми можемо приймати участь, кваліфікації – все це в полі зору. 

Ми будемо грати зараз Open. Є задачі мінімум, а задача максимум. Хотілось би вийти в 20ку Open, але це не так просто. Мінімум – потрапити в main, а там через кваліфікації пройти на HLTV і прийти до стану, коли нам будуть давати інвайти, як NAVI Junior. Звичайно академка, це потенційне підсилення для основного складу на дистанції, якщо це буде потрібно. 

Як скоро ми побачимо молодий талант в основі IKLA?

Звичайно, це залежить, як би прикро це не звучало, від регресу основного складу і прогресу молодих гравців в академці. Я сподіваюсь, що не скоро. Це буде означати, що в основі все добре, всі хлопці справляються. Мені всі гравці в нашій основі подобаються, з усіма знайомий і працював, тому я сподіваюсь що наша основна команда буде бахати так, що підсилення з академки не знадобиться. 

Можливо потрібна буде якась ситуаційна допомога, хтось втомився, розтягнув руку і тд. Хоча коли тренер Psycho грає заміною, впорається не гірше когось з молодих гравців і дуже круто відіграє. Я сподіваюсь, що пацани з академки настільки круто виростуть через півроку-рік, будуть бахати так, що їх у Максима Беднарського викупить якась організація, відвалить котлету в доларовому еквіваленті, а ми зустрінемось з основним складом на мейджорі.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.