Софія Піхало

Легендарний гравець NAVI Олександр s1mple Костилєв дав ексклюзивне інтерв'ю репортерці Players Софії Піхало після фіналу IEM Katowice 2024. 

Ми поговорили про його паузу, потенційний виступ за інші команди, стан CS, тіммейтів NAVI і його новий проект ALL STARS Promotion. 

Чи думав ти, коли брав паузу, що вона так довго затянеться? 

Ні, я очікував що вона буде мінімум 3 місяці, але мені не здається, що вона затягнулася, тому що мені потрібно було зробити документи, щоб офіційно знаходитися в Європі і я це робив весь цей час.  

Наскільки психологічно було важко призупинити активність на про-сцені? 

Спочатку було дуже легко, але після того як я побачив перший офіційний турнір з CS2, який був в Австралії і на який я не приїхав, стало трішки складніше.  

Чого тобі персонально не вистачає? Роботи з командою, буткемпів, виступів на LAN івентах перед великою аудиторією? 

Зараз? Я дуже сумую, що я не відвідую турніри і що ця атмосфера, яка у мене була до цього з командою… Коли я бачусь з кіберспортсменами та людьми, з якими я бачусь останні 8 - 10 років, це найбільш сумна історія, яка може бути. 

Ти активно граєш праки і проводиш достатньо часу в CS (а також стрімиш інші ігри). Наскільки твоя форма зараз близька до оптимальної? 

Праки я не граю, тому що праки граються тільки з командою. З приводу інших ігор,  можливо я один раз стрімив Valorant за останні 3 місяці. Деякі люди вважають, що я багато граю в Valorant, але це неправда. За останній місяць я грав в CS десь 3 рази. Останній раз був, коли вони зробили апдейт. Десь 2 місяці не було апдейту і вони покращили гру. Мені дуже сподобалось який вони зробили апдейт. 

Я скажу так, що це дуже сильно впливає на форму. Але форма набирається, коли ти граєш зі своєю командою, коли ти граєш праки, коли ти відвідуєш турніри. Саме так вона набирається. 

Останнім часом було багато чуток про твій перехід в Сloud9, чи були такі розмови між організаціями? 

Таких розмов взагалі не було. Я би ніколи не перейшов в Cloud9, коли там є 4 російські гравці. Я не знаю, українці це розуміють чи ні. Мені здається, що кожен українець повинен це розуміти. Ніяких розмов не було.  

Ти один із перших про-гравців почав критикувати Valve за стан, баги і неготовність CS2 для про-сцени. З того часу розробники випустили немало патчів. Чи покращилась гра для тебе? 

Так, коли я взяв брейк, я казав всім людям, що треба чекати десь 3 місяці щоб насолоджуватися грою, якщо ви хочете грати Competitive. Нещодавно був патч. Я не грав місяць і після цього патчу я навіть написав твіт в Твіттері. Вибачте в X, “нашого улюбленого” Елона Маска. 

Я сказав, що дуже радий і щасливий, що вони зробили цей апдейт. Тому що вони пофіксили перевагу у гравця, який пікає першим. Вони полегшили гру і для AWP і інших гравців також. 

Що ще необхідно покращити на твою думку? 

Цікаво, цікаво.. Спочатку гри всі казали про тікрейт, але зараз я спілкуюся з різними гравцями з різним команд, навіть якщо я не граю. Всі вони кажуть, що в інтернеті зараз проблеми з пінгом, але коли ти граєш на LAN, гра відчується більш згладженою. Тому я навіть не знаю, що відповісти. 

Мені здається, вони повинні щось зробити для тих людей, які хочуть раз в тиждень зайти в гру, пограти з друзями. Зараз вони зробили кейс - стало дуже цікаво. Новий кейс, нові скіни. Ще вони додали Arms Race. Я ніколи не грав в Arms Race. Вони повинні додати щось схоже на The International Pass в Dota 2. Більше активностей, щось цікаве. 

З 2013 року я граю в цю гру. Кожен рік був апдейт, коли ти дивишся на нього і такий “Вау”! Чи то був зимовий апдейт, чи якийсь інший. Чогось не вистачає для людей, які просто грають в цю гру для задоволення. 

Як тобі гра w0nderful, гідна заміна?

Якщо ми говоримо про заміну мені, то ні, але це моя персональна думка. Мене дуже вразило, як він грає. Я розумію, що проблема в програшах 100% не в ньому.  

Як тобі jL, багато хто каже, що його позитив зміг розвантажити атмосферу в команді, ти з цим згоден?

З чим порівнювати? Коли ми грали з electroNic, Perfecto чи Boombl4 - тут 50/50, але він дуже позитивний. Якщо ми будемо думати тільки о позитиві в команді, це не буде впливати на результат. 

Але, так, з нього йде добро. Він ще дуже сильно допомагає нашій країні. Таке в мене було з декількома тіммейтами. Коли ти дивишся і ти злий, але його вираз обличчя або дві фрази повністю все змінюють в твоїй голові. Емоції, як погода, ти не можеш все контролювати. Коли ти дивишся на тіммейта і він підтримує тебе, в тебе все змінюється автоматично. 

Ти з братом запустив свою академію, як у вас ідуть справи? 

Це не академія, це не Zeus Cyber School. Це будуть курси, які дадуть багато чого усім гравцям. Навіть якщо ти не хочеш грати Competitive і стати професіоналом в цій грі, вони будуть давати тобі можливість грати з друзями ще краще. 

Хто був ініціатором цієї ідеї? 

Ініціатором цієї ідеї був мій брат. 

Чи розглядали ви в майбутньому створити свою організацію?

Це дуже складно. Я не кажу про гроші, а в цілому. Я в NAVI дуже довго, я знаю як це все працює. Я би хотів дивитися, як все це робиться, але я розумію, що це дуже складно. Я б сам не зміг поручитися за це все. 

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.