Microsoft презентувала демонстраційний рівень гри Quake II, згенерований штучним інтелектом. За створення прототипу відповідала дослідницька команда Microsoft Research, яка розробляє модель Muse AI. Ця розробка демонструє потенціал ШІ у створенні ігрового контенту і вже доступна для запуску через платформу Copilot for Gaming у веббраузері.
Рівень є спрощеним варіантом Quake II з обмеженим ігровим часом. Перші версії Muse AI працювали на низькій роздільній здатності 300x180 та 10 кадрах на секунду, але оновлена версія демонструє кращу продуктивність — 640x360 та вищу частоту кадрів.
Microsoft планує використати Muse для створення ігрових прототипів і адаптації класичних ігор до сучасних технологій.
«Muse може не лише зберегти класичні ігри, а й зробити їх доступними на різних платформах» — підкреслив генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер.
У компанії також розглядають можливість розширення бібліотеки експериментальних ігор, створених за допомогою ШІ.
Нагадаємо, Electronic Arts готує підписку «Battlefield Pro».