Riot Games оголосили, що найближчі два роки нідерландський виробник пива Heineken буде спонсором бразильської ліги за League of Legends. Метою співпраці буде просування бренду Heineken 0.0, а також участь у різних заходах CBLOL.
«Завдяки партнерству з одним з найбільш знакових брендів в пивній індустрії ми можемо продемонструвати величезне охоплення кіберспортивного ринку в Бразилії і звернути увагу на його потенціал для інших брендів. Точно так само нам вдалося донести всі переваги CBLOL до більш ніж 12 млн шанувальників в 2021 році.
Ми впевнені, що запропонуємо ігровому співтовариству новий досвід, який можливий тільки у співпраці Heineken і CBLOL. Ми разом будемо пожинати плоди тривалих відносин»
Riot Games
Нагадаємо, Embracer Group продали частину свого холдингу Саудівській Аравії за $1 млрд.