Олексій Харченко

Головний редактор Players Олексій Харченко поспілкувався з тренером G2 Віктором TaZ Войтасом після перемоги його команди на IEM Dallas 2024 з CS2. 

Перш за все, вітаю. Перше питання – про емоції.  Чи залишилося ще щось, враховуючи емоції на арені? Щось залишилося для вас, для команди зараз?  

Ця арена, цей натовп був наступного рівня. Це відчувалося як особисте. Це було схоже на американську мрію. Так, я казав хлопцям, що це американська мрія, і ми в ній головні герої. Ми не можемо її втратити. Ні в якому разі. Я знав, коли прокинувся сьогодні, перед фіналом, що ми на 100% переможемо.

Але Vitality – дуже хороша команда. Тож ви знаєте, ви вже давно на сцені, знаєте сильні сторони гравців, знаєте ZywOo, знаєте його гру.

Я знаю Vitality, але я також знаю G2. З власного досвіду я знаю, що фінали виграються не іменами, а серцем, і грою на перемогу, і прожиттям всього цього. Приймаючи рішення і несучи їх на своїх плечах. 

Ось що я прошу хлопців – не будьте пасивними. Будьте агресивними у своїх рішеннях. І перші дві карти ми повинні були бути більш агресивними, ніж у попередніх іграх. Але остання мапа не була про агресивність. Остання мапа була про те, щоб добре грати з комунікаціями, грати один з одним, розумієте, один з одним. Тому що на Nuke це наша найбільша сила, особливо на CT. 

Це була надзвичайно рівна гра. Були додаткові раунди на першій мапі. Чи очікували ви, що на першій мапі будуть овертайми, навіть двічі? 

Ну, на Inferno я не очікував, що у нас буде така близька гра. Я думав, що ми будемо набагато краще, але, що ж, беремо. Змирилися. Ми щасливі, що змогли закрити його. 

Щодо Anubis, я просто відчуваю, що у нас були деякі проблеми. Я думаю, що ми програли, знову ж таки, еко-раунд. І ми просто не грали достатньо агресивно. Ми не робили агресивних випадів. Ми не пішли на повторну агресію в середині раунду та інші проактивні дії. Ми просто чекали, коли вони прийдуть і вб'ють нас. І я думаю, що саме це коштувало нам перемоги на Anubis, хоча дійсно великою перевагою є те, що ми повернулися. Те, що ми повернулися в овертайм, я думаю, що це було найважливішою річчю до Nuke.

Ми просто знали, наскільки ми хороші. 

Гаразд, повертаючись до натовпу. Ми бачили, що натовп підтримував вас в цілому, тому що вони, а потім вже почали вигукувати деякі речі. Я думаю, ви знаєте, про що я говорю. F to Apex або інші речі. Натовп був шостим гравецем для G2? 

Звісно. Натовп був приголомшливий. Це один із найкращих натовпів за всю свою кар'єру. А я грав у Counter-Strike понад 20 років на професійному рівні. Це точно більше 10 або 15 років, а цей натовп в  п'ятірці найкращих. П'ятірка найкращих натовпів, для яких я грав. І бути тут в якості тренера і мати можливість повністю відчувати натовп, чути його. Це просто неймовірне відчуття.

Ви можете порівняти ці натовпи? Ви згадали п'ятірку найкращих. Хто ще? Може, бразильці? 

Я ніколи не був у Бразилії, так що, можливо, в майбутньому. Але, безумовно, польський натовп на IEM, коли ми грали (ред. - Катовіце). Безумовно, Кельн. Але це просто... Знаєте, я грав на ESWC. Натовп на ESWC був дивовижним. Але тут було щось особисте. Ні, це відчувалося наче ми просто домашня команда. 

Так, це точно. Але, знову ж таки, є й інша ситуація, коли натовп вигукує щось на кшталт F to apEX. Що ви про це думаєте? Це нормально? Чи це просто частина шоу? 

Я відчуваю, що це не дуже добре. Але це також частина шоу.  

Я точно знаю, що багато з цих хлопців поважають apEX за те, що він чудовий гравець. Але він також, знаєте, завжди дуже відвертий. Тому я думаю, що люди знають, що саме так ти граєш. І, можливо, це навіть певна частина поваги, коли натовп скандує твоє ім'я. Незалежно від того, що вони говорять, вони повинні поважати тебе. 

Думаю, головне питання полягає в тому, хто був ініціатором ідеї запросити Stewie2k як заміну на цей турнір?

О, це була командна робота. Безумовно, гравці сказали своє слово. Потрібно відчувати себе комфортно, щоб запросити п'ятого хлопця. А потім ще й керівництво повинно було погодитися на це, так? І я частина цього, я між ними. Тож це була командна робота. 

Отже, у вас був, скажімо так, список гравців, з якими ви потенційно могли б зіграти. І ви вирішили взяти Stewie2k?

Можу сказати, що Stewie2k не був першим кандидатом. Але, гадаю, йому судилося грати з нами.

Чи захищене місце HooXi після результату зі Stewie2k?

Звісно. Ми не можемо переступати через себе. Звичайно, ми виграли турнір тут з заміною, але ми повинні розуміти, що це також цей медовий місяць. Ця свіжість, знаєте, коли на зустрічі інша людина. І гра трошки інша. І стиль інший. Тож потрібно це враховувати. І Расмус допомагав нам на тренуваннях. Він допомагав нам з дому. І ви не можете просто забути про це. 

І останнє запитання. Що далі для G2 зараз? Які ваші наступні плани? 

Наступна подія буде, я думаю, через дев'ять днів. Ми їдемо до Лондона на BLAST. Тож, безумовно, ми хочемо отримати найкращий можливий результат. І подивимося, чи зможемо ми взяти ще один трофей перед самою перервою. 

І HooXi, звісно, гратиме за G2 в Лондоні?

Так, звичайно, ми будемо грати повним складом.

Lenovo Legion — провідний світовий бренд ігрової екосистеми, що дає змогу геймерам з усього світу об'єднуватися та досягати неможливого.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.