Олексій Харченко

Рене TeSeS Медсен, ріфлер Heroic, поговорив із головним редактором Players Олексієм Харченко про ментальну силу, шанси виграти IEM Dallas 2023 і CS2.

Минув деякий час після BLAST.TV Paris Major 2023. Ви зрозуміли, що пішло не так на мейджорі?

У півфіналі багато чого пішло не так. Ми справді не показали свого нормального рівня. Раніше це траплялося на сценах, на великих аренах і у важливих іграх. Цього разу було знову так. Ми спробували запропонувати нові рішення та підготуватися до того, як це виправити, і бути більш відкритими щодо того, що ми відчуваємо, і намагатися говорити про те, що змушує вас нервувати або що у нас на думці, коли ми граємо такий матч. Я думаю, що поговорити про це корисно.

Думаєш, це було більше про психологію та ментальну силу? Через арену і гучних французьких уболівальників.

Я думаю, що Counter-Strike завжди стосується ментальної частини, хто там, а хто ні, хто може зосередитися більше, і хто просто грає краще в конкретний день. Це розумова гра. Очевидно, ми повинні перемогти GamerLegion 9 разів із 10, але на той момент це була їхня гра, і вони грали краще за нас. Справді прикро. Звичайно, це боляче, але ми пішли далі. Ми беремо участь у наступному турнірі і готові на все.

Як ви оцінюєте свої шанси на IEM Dallas? 65% уболівальників на своїх пікемах вірять, що Heroic виграє цей турнір.

Я думаю, що наші шанси дуже хороші. Люди вірять у нас, і це лише змушує нас відчувати себе впевненіше, тому що ми одна з найстабільніших команд у світі. Ми завжди робимо великі кроки на турнірах, і нам просто потрібно подолати цю фінішну пряму. Я думаю, що IEM у Далласі стане чудовим кроком до подолання перешкоди, з якою ми так боремося в півфіналах чи навіть у фіналах. Виграти цей турнір буде для нас дуже приємно.

Тобі подобається в США? Це зовсім інше, порівняно з Європою.

Так, це так. Все набагато більше, а у їжі набагато більше калорій. Готель чудовий, погода чудова, люди дуже ввічливі, завжди хочуть поговорити. Я раніше не грав перед північноамериканською публікою. Каспер, безумовно, дуже це розкручує. Буде дуже гучно, і я не можу дочекатися, щоб відчути це сьогодні.

Вашим наступним суперником буде Mouz. Що можеш сказати про їх гру?

Ми грали проти Mouz на груповому етапі і досить комфортно перемогли їх. Вони, безсумнівно, чудова команда, але в останні місяці їм було важко і вони не досягли таких хороших результатів. Вони можуть вистрілити в будь-який момент. Вони виграли Astralis у півфіналі. Це дуже хороший результат. Вони тут неспроста, і ми не можемо їх недооцінювати.

Графік турнірів досить щільний. Як знайти фізичні та моральні сили, щоб постійно грати на високому рівні?

Ми робимо те, що додає нам енергії. У нашій команді ми любимо проводити час один з одним. Звичайно, ми втрачаємо енергію, перебуваючи поза домом і далеко від родини, але коли ми гуляємо разом, ми робимо багато речей, щоб розважитися.

Наприклад?

Наприклад, граємо у футбол і ходимо в ресторани, коли у нас вихідні. Тож ми можемо тусуватися разом. Ця вся історія не тільки про CS, тому що енергії буде менше і менше. 

Ти згадав футбол. Хто на яких позиціях грає?

Ми не граємо матчі, просто жонглюємо м'ячем.

Як ти думаєш, коли буде офіційно випущено CS2 і чи практикуєте ви його з командою?

Ми ще не практикуємо CS2 з командою. Це насправді не має сенсу, коли лише Dust 2, якої ймовірно, не буде в пулі мап. Ми не знаємо, коли CS2 вийде. Деякі кажуть, що гру буде відкладено, і що вона ще не готова до випуску, але хто знає? Думаю, CS2 може вийти або влітку, або взимку.

Скільки часу потрібно професійній команді, як Heroic, для плавного переходу між цими двома іграми?

Важко сказати, скільки часу нам потрібно. Я думаю, що кожній команді потрібна пара місяців, щоб вивчити мету і все інше. Я думаю, що нам потрібно зіграти принаймні 3 турніри, щоб побачити, що роблять інші команди. 

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.