У рамках промо-кампанії другого сезону серіалу «The Last of Us», іспанський футбольний клуб Атлетік Більбао змінить логотип на футболках на один матч. У неділю, 13 квітня, у грі проти Райо Вальєкано логотип серіалу з’явиться на передній частині форми гравців, а також бренд Max — на рукавах. Оформлення стадіону Сан-Мамес також буде витримано у стилі «The Last of Us» до 15 квітня.
Замість традиційного спонсора місцевого банку Kutxabank — клуб тимчасово співпрацює з медіаплатформою, яка транслює серіал. Президент Athletic Club Хон Уріарте на офіційному сайті клубу заявив, що він «в захваті» від такої можливості.
«Ми — останні романтики, і так само, як герої серіалу, боремося за збереження своєї ідентичності у ворожому середовищі. Це партнерство символізує наше прагнення до інновацій і розвитку бренду Athletic на міжнародному рівні» —поділився Хон Уріарте.
Атлетік дотримується унікальної політики — підписує лише гравців із Баскської країни, що різко контрастує з підходом таких грандів, як Реал Мадрид чи Барселона. Попри це, клуб наразі займає четверте місце в Ла Лізі.
«Назва серіалу викликає роздуми і ідеально відображає унікальність філософії Athletic», «Ми — останній клуб у топ-5 ліг Європи, який змагається виключно з гравцями з регіону, як це було колись у витоків футболу» — додав Уріарте.
Нагадаємо, NAVI зіграють проти MIBR в першому матчі на IEM Melbourne 2025.