Кен Левін, автор легендарної BioShock, поділився новими деталями про свою майбутню гру Judas, яку створює у студії Ghost Story Games. В інтерв’ю Лоуренсу Соннтагу з Nightdive він підтвердив, що проєкт орієнтований на класичний геймплей без монетизації чи мультиплеєрних елементів.
«Judas — це дуже олдскульна гра. Ви купуєте її, і отримуєте все відразу. Жодних додаткових компонентів. Усе, що ми робимо — заради історії та повного занурення» — наголосив Левін.
Після релізу BioShock Infinite і закриття студії Irrational Games у 2014 році, Левін з частиною команди заснував меншу й незалежнішу Ghost Story Games. Робота над Judas триває вже кілька років та за словами розробника, відбувається без тиску з боку видавця — компанія 2K не нав’язує жодних форматів.
«Нам пощастило. Я розумію, чому багато хто йде в live service — ігри дорогі. Але я просто хочу, щоб гра розважала» — додав він.
Левін також підкреслив, що чутки про «смерть» синглових ігор, це перебільшення. Проєкти на кшталт Baldur’s Gate 3, Kingdom Come: Deliverance 2 та Clair Obscur: Expedition 33 показали, що одиночні ігри можуть залишатися популярними й успішними.
Нагадаємо, Sony показала 20-хвилинний геймплею Ghost of Yōtei.