Сергій Таран

Творчий директор Ubisoft Стефан Будон розповів, що під час створення Assassin's Creed Mirage зверталася увага на побажання фанатів серії. Про це він сказав в інтерв'ю GamesRadar+.

Починаючи з Origins, розробники відійшли від звичної для серії AC формули, зробивши більш стандартну рольову гру. Наступні частини, Odyssey та Valhalla, стали ще масштабнішими проектами. Але у фанатів виникло бажання, щоб ігри повернулися до принципів перших частин.

Гравці хотіли бачити сюжет, який ґрунтується на історії персонажів і був більш компактним. Саме таких принципів, за словами Будона, дотримуються розробники Mirage.

Відомо, що дії Assassin's Creed Mirage відбуватимуться у Багдаді 13 століття. Реліз заплановано на 2023 рік.

Нагадаємо, за чутками, на проходження Mirage піде 15-20 годин.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.