Steam оновив політику щодо реклами, заборонивши розробникам використовувати її як бізнес модель. Зокрема, не можна обмежувати доступ до гри рекламою або надавати внутрішньоігрові бонуси за її перегляд.
Як зазначає SteamDB, ця політика не нова — Valve забороняє подібну монетизацію щонайменше п’ять років. Проте компанія оновила свою документацію Steamworks, додавши окрему сторінку з роз’ясненням правил щодо реклами та просування в Steam.
Valve дозволяє продуктову інтеграцію, якщо вона не руйнує ігровий процес і доречна в контексті гри (наприклад, логотипи спонсорів у гоночних симуляторах). Також дозволені крос-промоакції та зовнішня реклама, що веде на сторінку гри в Steam.
«Розробники не повинні вимагати від гравців перегляду чи взаємодії з рекламою, щоб продовжити грати» — підкреслили в Valve.
Нагадаємо, 22 команди написали відкритого листа до Valve для покращення нової турнірної системи та повернення відкритої кваліфікації до мейджорів.