Олексій Харченко

Головний редактор Players Олексій Харченко взяв інтерв’ю у гравчинь NAVI Javelins з CS:GO Ханьї Hanka Пудліс та Анжеліки Angelka Козловської. Дівчата розповіли, чого їм не вистачило в гранд-фіналі ESL Impact Katowice 2023, плани на майбутнє та різницю між жіночим і чоловічим кіберспортом. 

Спочатку на запитання відповіла Hanka. Ханья вважає, що великої різниці між жіночим та чоловічим КСом немає і це тільки питання часу, коли професійні сцени стануть однаковими за рівнем. 

Як би ви оцінили свій виступ на турнірі в Катовіце? Чого не вистачило у фіналі?

Я вважаю, що стаю дедалі впевненішою на ланах, і, на мою думку, я добре показала це під час IEM Katowice. На жаль, у фіналі ми зробили багато дурних помилок, які коштували нам важливих раундів.

Які плани NAVI Javelins на найближче майбутнє?

Наша найближча мета — бути сильними як команда, так і як окремі гравці. Сезон ESL Impact незабаром закінчиться через 1 місяць, тому ми зосередимо свої сили на ньому.

Нещодавно стало відомо, що жіноча команда HighSenseGaming змагалась в Китаї за вихід на азійський RMR, що сталося вперше в історії. Як скоро такі новини стануть постійними?

Сподіваюся, це стане постійним, але поки що можна тільки бажати цього. Важко міркувати про такі речі, тому що жіноча сцена дуже швидко змінюється. Тим не менш, я справді сподіваюся, що в майбутньому чоловічі та жіночі команди змагатимуться одна з одною щодня.

Яка різниця між жіночою та чоловічою сценою CS:GO?

Різниці немає. Питання часу, коли жінка досягне чоловічого рівня. Але, очевидно, чоловіча сцена більш розвинена.

В чому ви бачите труднощі розвитку жіночого кіберспорту?

Я думаю, що протягом цього року ми, як жінки, довели, що вдосконалюємось і можемо грати на високому рівні, тому я вважаю, що всі труднощі розвитку на жіночій сцені — це питанням часу. 

Як, на вашу думку, можна посилити та покращити висвітлення жіночого кіберспортивного турніру в ЗМІ?

Я думаю, що чим більше турнірів ми отримуємо, тим більше людей знатимуть про нашу сцену. Тому я сподіваюся, що в майбутньому ми побачимо більше проектів для нашої сцени.

Також ці ж питання ми поставили Angelka. На її думку, для перемоги на другій карті гранд-фіналу ESL Impact Katowice 2023 дівчатам не вистачило морального заряду. Стосовно розвитку жіночої сцені, Анжеліка вважає, що треба розвивати популярність гри серед дівчат, щоб збільшити кількість гравчинь та підвищити популярність турнірів. 

Як би ви оцінили свій виступ на турнірі в Катовіце? Чого не вистачило у фіналі?

Я оцінюю свій виступ у Катовіце як дуже хороший. Я люблю грати офлайн, я відчуваю наплив емоцій і граю ще краще. На другій карті, звичайно, не вистачило моральної витримки, щоб її завершити, а на першій суперники були просто кращими.

Які плани NAVI Javelins на найближче майбутнє?

Ми будемо тренуватися так само наполегливо, як і раніше, і прагнути до першої сходинки у світі, і я сподіваюся, що ми нарешті переможемо Nigma Galaxy.

Нещодавно стало відомо, що жіноча команда HighSenseGaming змагалась в Китаї за вихід на азіатський RMR, що сталося вперше в історії. Як скоро такі новини стануть постійними?

Безперечно приємно, що HSG отримали запрошення на Asian RMR. Але пам’ятаймо, що конкуренція там набагато менша, ніж у Європі. Я не думаю, що найближчим часом будь-яка європейська жіноча команда отримає пряме запрошення на закриту кваліфікацію RMR. Можливо, через рік-два, коли наша сцена розвинеться, з’являться жіночі команди, які зможуть конкурувати з хлопцями і просто грати в RMR. Я сподіваюсь.

Яка різниця між жіночою та чоловічою сценою CS:GO?

Я завжди притримувалась тієї думки, що грає багато чоловіків і мало жінок, а значить, буде менше талантів. Крім того, я не стикалась з тим, щоб хлопці хотіли грати з жінкою в одній команді, і, на жаль, нелегко знайти 5-ох дівчат — гравчинь. 

Але тепер все поступово змінюється, і було створено багато жіночих складів, якими опікуються організації. Це великий прорив, тому що за останній рік було створено так багато команд, і жіноча сцена ніколи не була в такому гарному стані. Сподіваюся, що дівчата цим скористаються і через деякий час буде команда, яка зможе конкурувати з хлопцями.

В чому ви бачите труднощі розвитку жіночого кіберспорту?

Я вважаю, що кількість гравців на жіночій сцені не найкраща, і вибору не так багато. Припустимо, у нас повна команда з Польщі. Іншої команди, яка б мала організованість і стабільний склад, наразі немає. Є одиночні гравці, з яких ми могли б перевірити, можливо, двох-трьох. А у хлопців у Польщі був би такий вибір, щоб вони могли протестувати до 10 гравців які на хорошому рівні та з досвідом.

Як, на вашу думку, можна посилити та покращити висвітлення жіночого кіберспортивного турніру в ЗМІ?

Я вважаю, що кожен гравець із великої організації повинен намагатися розвивати соціальні мережі. Стрімити, знімати відеоблог, активно постити в твіттер і інстаграм. Наведу простий приклад - приєднавшись до NAVI у мене вже були фанати, мені прийшла в голову крута ідея взяти коментатора і транслювати наші матчі на своєму каналі, щоб розширити групу фанів. Також я почала записувати відеоблоги для вболівальників нашої команди і собі на пам’ять. Таким чином ми охоплюємо більше людей, і це повільно розвивається та покращує висвітлення в ЗМІ.

Нагадаємо, нещодавно sdy дав інтерв'ю редакції Players.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Олексій Харченко (Видавець та Головний Редактор) — alex@players.com.ua
Сергій Таран (Автор) — sergey@players.com.ua
© 2021-2024 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.