Перенесення God of War 4 з консолей на PC стало одним із найякісніших в історії ігрової індустрії. Але до студії Santa Monica є невеликі претензії, одна з найголовніших – це відсутність повноекранного режиму у грі. Цю претензію прокоментував Метт Девальде, який обіймає посаду старшого менеджера з технічного виробництва в компанії.
«Безрамковий віконний режим підтримує весь спектр сучасних технологій, включаючи вертикальну синхронізацію, NVIDIA G-Sync, TAA, NVIDIA DLSS, AMD FSR та інші. Але ми також визнаємо, що з ним є певні проблеми, над розв'язанням яких ми працюємо. Наприклад, для правильної роботи HDR його необхідно увімкнути на рівні Windows, а не програми. Або миша, яка не завжди залишається прив'язаною до вікна гри», - сказав Девальде.
Нагадаємо, з'явилися перші 19 хвилин геймплею Horizon Forbidden West.