S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав патч 1.5 – перелік всіх змін

Сергій Таран
25.06.2025

Компанія GSC Game World випустила масштабний патч 1.5 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Про це розробники повідомили в своїх соціальних мережах.

Творці повідомили, що покращили A-life та ШІ, внесли правки балансу. Також доданий лут з вбитих мутантів. Ще додали ліпсинк українською.

Повний перелік змін (присутні спойлери сюжету) 

Основні зміни

  • Зміни A-life:
    • Тепер життя в Зоні моделюється для всіх персонажів, а не тільки для тих, які знаходяться в полі зору гравця.
    • Персонажі більше не видаляються, коли гравець віддаляється. Вони продовжують жити своїм життям і досягати своїх цілей в Зоні, поки не зустрінуть свою смерть.
    • Через деякий час гравець може зустріти тих самих сталкерів.
    • Гравці можуть зустріти більше персонажів A-Life, які відпочивають або взаємодіють у різних місцях, що додає реалістичності світу.
    • Персонажі більше не спавняться безпосередньо перед гравцем. Наприклад, коли гравець очищає лігво мутантів, вони не з'являються знову через кілька секунд.
    • A-Life Director більше не відроджуватиме персонажів на краю візуалізації. Замість цього, респаун відсунувся далі від гравця, зберігаючи при цьому населення Зони.
    • Діапазон візуалізації дещо збільшено. Тепер персонажі з'являються в діапазоні візуалізації з відповідними анімаціями та озброєнням. Це зменшує ефект «поява з нізвідки» і сприяє більш плавному відображенню персонажів.
  • Додано нову аномалію: Водяне електричне торнадо. 🌪️
  • Додано нову зброю: Трилінійка.
  • Додано новий пістолет Kora.
  • Додано нову механіку: лут частин мутантів.
  • Додано відображення доступних слотів для артефактів для броні у вкладці апгрейду.
  • Збільшено розмір вікна схованки гравця.
  • Виправлено проблему, коли кнопка «Взяти все» ставала неактивною після додавання будь-якого предмета до вікна луту.
  • Додано можливість розблокувати опцію «Виправити все» в меню техніка, щоб відремонтувати все спорядження.
  • Додано функцію поновлення перезарядки для всієї зброї.
  • Перероблено український lip-sync.

УВАГА! Зона постійно змінюється, і новий патч може змінити її структуру. Якщо ви граєте із модифікаціями, майте на увазі: вони можуть не витримати зміни. Якщо після випуску патчу 1.5 у вас виникли проблеми з продуктивністю або стабільністю, рекомендуємо вимкнути модифікації. Якщо проблеми не зникнуть, відвідайте https://support.stalker2.com/hc, щоб отримати додаткові вказівки щодо усунення неполадок та допомогу.

ШІ та Бойова система

  • Виправлено проблему, коли Снорк не міг зістрибнути з деяких ізольованих ділянок.
  • Виправлено проблему, коли Контролер міг завдавати шкоди здібностями поза межами зору, через предмети та стіни.
  • Виправлено проблему, коли Псевдогігант міг застрягнути на невеликій відстані від гравця.
  • Виправлено проблему, коли Тушкани продовжували видавати звуки після смерті.
  • Скориговано балістику на великих відстанях для NPC, тепер вони не будуть надточними на далеких відстанях.
  • Покращено поведінку мутантів під час атаки, коли гравець стоїть на місці.
  • Виправлено проблему, коли стрибок-атака Химери завдавала шкоди до того, як досягала гравця.
  • Виправлено помилку через яку Бюрера під щитом можна було вбити з близької відстані.
  • Виправлено проблему, коли NPC ховалися за некоректним укриттям під час бою між собою.
  • Виправлено проблему, коли NPC могли ходити на місці.

Баланс

  • Виправлено загальну проблему, через яку NPC-персонажі місій могли мати надто потужні предмети в інвентарі.
  • Перероблено боєприпаси для кулеметів і снайперських гвинтівок:
    • замінено боєприпаси 762x39 MM на боєприпаси 762x54 MM;
    • снайперські гвинтівки тепер не використовують боєприпаси з легким сталевим сердечником без модернізації зброї — тільки надзвукові та бронебійні боєприпаси;
    • кулемети, Mark I EMR та Трилінійка можуть використовувати боєприпаси з легким сталевим сердечником за замовчуванням;
    • надзвукові боєприпаси тепер значно менше зменшують запас міцності зброї, що робить їх більш корисними.
  • Збільшено пробивання броні зброєю «Грім» С-15, збільшено пробивання броні та модифікатори шкоди зброєю СА «Лавина».
  • Збалансовано ефекти артефактів:
    • Ріг: зменшено хімічний та радіаційний захист;
    • Каніфоль: тепер підвищує витривалість замість збільшення доступної ваги;
    • Порожнявка: замість захисту від радіації тепер підвищує витривалість;
  • Оновлено деякі схованки та їхні маркери в регіоні Росток.
  • Оновлено деякі місця схованок в районі Янів.
  • Виправлено проблему, через яку ціна звичайного артефакту була вищою за винагороду за його в місії торговців.
  • Впроваджено новий ефект артефакту: «Міцність», який збільшує міцність екіпірованого спорядження.
  • Перероблено та замінено боєприпаси 7,62 по всій карті.
  • Перероблено шкоду унікального карабіну Кавалерист.

Багфікси, краші, та оптимізація

  • Виправлено помітне зниження продуктивності при вході в регіон Генератори з локації Мертва долина.
  • Виправлено проблему, через яку меню інвентарю залишається відкритим після того як Контролер атакував гравця псі-ударом..
  • Виправлено проблему, яка спричиняла втрату звуку та контролю після швидкого відновлення гри на платформі Xbox.
  • Виправлено проблему, через яку гра переставала відповідати під час завантаження збереження, створеного в певних точках Прип'яті під час місії Дорога до «Фундаменту».
  • Виправлено проблему, коли гравець отримував постійні негативні ефекти від незарядженого дивного болту.
  • Виправлено проблему, яка спричиняла появу лічильника боєприпасів під час підбирання боєприпасів.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг отримати досягнення за очищення лігва без спрацьовування сигналу тривоги, вбивши лише одного ворога.
  • Виправлено неправильний опис опцій в меню налаштувань.
  • Виправлено проблему, через яку ефект виснаження витривалості залишався після завантаження збереження, зробленого у воді.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг отримати постійний ефект і шкоду від аномалії після завантаження збереження, зробленого всередині цієї аномалії.
  • Виправлено падіння продуктивності при зіткненні з псі-фантомами.
  • Виправлено проблему, через яку налаштування монозвуку не впливало на музику.
  • Виправлено проблему, через яку вертикальне поле зору здавалося зменшеним під час використання надшироких форматів екрану.
  • Виправлено проблему, через яку значок деяких аномалій відображався на карті як Макове Поле.
  • Виправлено проблему, через яку опція Викинути не працювала під час лутингу.
  • Виправлено проблему, через яку можна було відстежувати дві основні місії одночасно.
  • Виправлено проблему, через яку дерева та кущі могли з'являтися прямо перед гравцем.
  • Виправлено проблему, через яку звук перезаряджання зброї не відтворювався у NPC, що ховалися.
  • Виправлено краш під час вживання горілки.
  • Виправлено проблему, через яку маркери ворогів залишалися біля NPC після їхнього вбивства.
  • Покращено продуктивність у місцях з великою кількістю діалогів, що очікують на обробку (наприклад, у великих центрах, таких як Росток).
  • Виправлено проблему, коли Інвентар переставав відповідати після лутингу, або розміщення предметів у схованці чи трупі.
  • Виправлено текстові описи деяких апгрейдів.
  • Виправлено краш на Xbox Series S, який міг виникати після наближення до хімічного заводу.
  • Оптимізовано скелетні сітки для схованок і деяких об'єктів, з якими можна взаємодіяти.
  • Виправлено проблему зі зниженням продуктивності, коли кілька NPC одночасно намагаються відкрити двері.
  • Виправлено серйозні падіння FPS під час перегляду інтерактивних об'єктів і NPC на близькій відстані.
  • Виправлені різні краші.

Основна сюжетна лінія, побічні місії та відкритий світ

  • Виправлено проблему, коли Коршунов ковзав всередині ліфта під час місії Останні приготування.
  • Виправлено проблему через яку Штепсель міг бути відсутнім на ростоку під час місії Світанок нового дня.
  • Виправлено проблему, коли \ і починав битися з \, якщо вони не були вбиті під час попереднього завдання місії \.
  • Виправлено проблему, коли репутація з Вартою ставала негативною після початку місії \ на боці \.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг отримати нагороду за місію Справа честі двічі.
  • Виправлено проблему, яка дозволяла прийняти місію Останнє полювання Сивого знову після її завершення.
  • Виправлено озвучення кількох персонажів.
  • Виправлено проблему, коли двері ліфта на вершині лабораторії X-3 були закриті і блокували подальший прогрес під час місії Легенди зони.
  • Виправлено проблему, коли двері ліфта до X-17 були закриті і блокували подальший прогрес під час місії Образи абсолютної істини.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг застрягнути за дверима \ під час бою.
  • Виправлено невідповідності у відносинах NPC між відкритим світом та сюжетними місіями.
  • Виправлено проблему, через яку головні вхідні двері до Малахіту були зачинені після місії Небезпечні зв'язки.
  • Виправлено проблему, через яку завдання відбити атаку Моноліту могло залишатися невиконаним під час місії Дорога до «Фундаменту».
  • Виправлено проблему, через яку \ під час місії Небезпечні зв'язки.
  • Виправлено проблему, через яку гравці могли застрягнути всередині станції зв'язку під час місії Небезпечні зв'язки.
  • Виправлено проблему, через яку загін Варти застрягав під час місії \.
  • Виправлено проблему, через яку кілька цілей могли залишатися активними після провалу місії Під звуки музики.
  • Виправлено проблему, через яку місія Біла ворона могла залишатися активною в журналі за певних обставин.
  • Виправлено проблему, через яку місія Під звуки музики не могла бути завершена за певних обставин.
  • Виправлено проблему, через яку повторювана місія від \ могла застрягнути в незавершеному стані.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг застрягнути в діалозі з Султаном під час місії Порожнем.
  • Виправлено проблему, через яку двері ліфта до квартири Даліна були заблоковані під час місії Довгоочікуваний візит.
  • Виправлено проблему, коли гравець міг застрягнути всередині клубу Залісся під час місії На межі.  
  • Виправлено проблему, коли двері, що ведуть до арени загону «Граніт», могли закритися перед гравцем під час місії Останні приготування.
  • Виправлено проблему, коли персонаж гравця міг загинути від викиду під час місії Утеча з клітки.
  • Виправлено проблему з відсутністю сержанта Метлова під час місії Повернення на Терикон.
  • Виправлено проблему, коли місія Темні часи не могла бути продовжена після смерті \.

Підтримка модифікацій

Зробіть Зону такою, якою ви хочете її бачити, за допомогою the Zone Kit! Розкрийте свій творчий потенціал і модифікуйте існуючий контент або створіть щось нове — анімацію, зброю, механіку і навіть чудеса Зони. Офіційна підтримка модифікацій вже доступна, тож саме час створювати власний контент і використовувати модифікації, зроблені іншими сталкерами. Ви можете отримати доступ до модифікацій у Steam Workshop та Mod.io, а якщо хочете спробувати створити власні, Zone Kit можна завантажити за посиланням: Посилання: https://store.epicgames.com/uk/p/stalker-2-zone-kit

Інші оновлення

  • Покращено пошук маршруту для NPC.
  • Покращено анімацію куріння цигарок для NPC.
  • Додано можливість пришвидшити прокрутку титрів на ПК та XBOX.
  • Покращено звуки пострілів на відстані та в приміщенні.
  • Покращено HUD для зміни боєприпасів.
  • Покращене сортування та прокрутку інвентарю у вікні лутингу.
  • Покращено описи атачментів.
  • Відрегульовано гучність звуку при використанні аптечки.
  • Додано підтримку форматів 21:9 і 32:9.
  • Додано опцію Автоматичного налаштування графіки, щоб налаштувати графічні пресети відповідно до наших рекомендацій для апаратного забезпечення гравців.

Нагадаємо, для Dota 2 вийшов патч 7.39c.

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
Політика конфіденційності
Ідентифікатор онлайн-медіа R40-06190
Онлайн-медіа Players призначене для осіб віком 21+
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів порталу обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.