Сергій Таран

За даними порталу Esports Charts у 2024 році українськомовні трансляції кіберспорту зібрали 19 млн годин переглядів, що на 22.5% більше у порівнянні з 2023 роком.

Найбільше годин перегляду згенерували турніри з CS2 – 63.7%, а це на 55.7% більше ніж у 2023 році. На другому місці йде Dota 2, її показники впали на 12.5% і згенерували 34.8% годин переглядів. Ще 1.5% належать трансляціям інших дисциплін.

На думку Артема Одінцова, співзасновника та CEO Esports Charts, падіння популярності Dota 2 викликане тим, що в дисципліні на Тір-1 не представлена українська команда, або гравці, за якими б аудиторія хотіла активно слідкувати та підтримувати.

У 2024 році найпопулярнішим турніром серед українських глядачів став PGL Major Copenhagen 2024 з CS2, який набрав 1.4 млн годин переглядів. В піку чемпіонат на українськомовній трансляції дивилося 137 886 глядачів, що є рекордним показником для української мови в кіберспорті.

Окремо Esports Charts розглянули статистику переглядів матчів всіх складів NAVI, які разом згенерували понад 128.4 млн годин перегляду за 196 турнірів, де зіграли 1506 офіційних матчів. 51.1% годин перегляду від загального результату клубу належить складам з CS2. Ще близько 27.2% загальної кількості годин перегляду набрали команди NAVI з PUBG та PUBG Mobile, враховуючи той факт, що команди не мали великих досягнень.

Всі найпопулярніші матчі українських команд за піком глядачів належать основному складу NAVI з CS2. Найбільше зібрало протистояння Народжених Перемагати проти FaZe Clan у фіналі PGL Major Copenhagen 2024, яке одночасно дивилися рекордні 137 886 глядачів.

Якщо не брати до уваги матчі за участю NAVI, то у топ-5 будуть матчі Passion UA з CS2. Також Passion UA з CS2 згенерували найбільше годин переглядів серед всіх команд, у складі яких більшість це українські гравці.  

Склад NAVI Junior з Dota 2 набрав найбільше годин переглядів на українськомовних трансляціях серед команд, де більшість гравців українці. Також до топ-5 потрапили Passion UA (CS2), Monte (CS2 і Dota 2) і B8.

Найпопулярнішими українськомовними кіберспортивними каналами стали канали студії Maincast. Серед ком’юніті-кастерів найвищі показники у Ghostik, також в топі є Leniniw і Leb1ga.

Хоча більшість глядачів відвали перевагу Twitch, але охоплення аудиторії українських ефірів на YouTube за рік виросло з 1,37 млн до 4,81 млн годин перегляду, це майже на 250%.

Нагадаємо, Пентагон додав Tencent до списку китайських військових компаній, що спричинило обвал акцій видавця.

Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.