За даними порталу Esports Charts у 2024 році українськомовні трансляції кіберспорту зібрали 19 млн годин переглядів, що на 22.5% більше у порівнянні з 2023 роком.
Найбільше годин перегляду згенерували турніри з CS2 – 63.7%, а це на 55.7% більше ніж у 2023 році. На другому місці йде Dota 2, її показники впали на 12.5% і згенерували 34.8% годин переглядів. Ще 1.5% належать трансляціям інших дисциплін.
На думку Артема Одінцова, співзасновника та CEO Esports Charts, падіння популярності Dota 2 викликане тим, що в дисципліні на Тір-1 не представлена українська команда, або гравці, за якими б аудиторія хотіла активно слідкувати та підтримувати.
У 2024 році найпопулярнішим турніром серед українських глядачів став PGL Major Copenhagen 2024 з CS2, який набрав 1.4 млн годин переглядів. В піку чемпіонат на українськомовній трансляції дивилося 137 886 глядачів, що є рекордним показником для української мови в кіберспорті.
Окремо Esports Charts розглянули статистику переглядів матчів всіх складів NAVI, які разом згенерували понад 128.4 млн годин перегляду за 196 турнірів, де зіграли 1506 офіційних матчів. 51.1% годин перегляду від загального результату клубу належить складам з CS2. Ще близько 27.2% загальної кількості годин перегляду набрали команди NAVI з PUBG та PUBG Mobile, враховуючи той факт, що команди не мали великих досягнень.
Всі найпопулярніші матчі українських команд за піком глядачів належать основному складу NAVI з CS2. Найбільше зібрало протистояння Народжених Перемагати проти FaZe Clan у фіналі PGL Major Copenhagen 2024, яке одночасно дивилися рекордні 137 886 глядачів.
Якщо не брати до уваги матчі за участю NAVI, то у топ-5 будуть матчі Passion UA з CS2. Також Passion UA з CS2 згенерували найбільше годин переглядів серед всіх команд, у складі яких більшість це українські гравці.
Склад NAVI Junior з Dota 2 набрав найбільше годин переглядів на українськомовних трансляціях серед команд, де більшість гравців українці. Також до топ-5 потрапили Passion UA (CS2), Monte (CS2 і Dota 2) і B8.
Найпопулярнішими українськомовними кіберспортивними каналами стали канали студії Maincast. Серед ком’юніті-кастерів найвищі показники у Ghostik, також в топі є Leniniw і Leb1ga.
Хоча більшість глядачів відвали перевагу Twitch, але охоплення аудиторії українських ефірів на YouTube за рік виросло з 1,37 млн до 4,81 млн годин перегляду, це майже на 250%.
Нагадаємо, Пентагон додав Tencent до списку китайських військових компаній, що спричинило обвал акцій видавця.