Сергій Таран

Чарльз Рендалл, який раніше працював в Ubisoft і був причетний до створення Assassin's Creed, розповів до яких хитрощів вдавалася команда розробників. Він сказав, що коні в першій частині серії - це моделі людей, яким спотворені скелети. Про це стало відомо з його Твіттера

«Хак розробників: в Assassin's Creed у нас не було бюджету на власний скелет або сітку для Маліка, тому його «відсутня рука» просто вивернута навиворіт...

Крім того, кінь в AC1 була просто скрученим зіпсованим людським скелетом, тому що наш ланцюжок інструментів працював тільки з двоногими в 3ds max.»

Чарльз Рендалл

Нагадаємо, художник компанії Ubisoft показав концепт-арти Assassin's Creed в Китаї

Теми:
Підписуйтеся на наш Telegram та Twitter, щоб бути в курсі останніх новин зі світу ігр і кіберспорту!

Останні новини

Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Players —  це сучасне медіа про український та світовий кіберспорт. Про ігри, гравців та для гравців. 

Зроблено в Києві з ❤️
Для новин, колонок та подкастів — news@players.com.ua
Реклама та робота з партнерами — adv@players.com.ua

Сергій Таран (Головний Редактор) — sergey@players.com.ua
Баришева Ірина (Видавець) — iryna@players.com.ua
Антон Мазай (Видавець та Технічний Директор) — anton@players.com.ua
© 2021-2025 Players. При використанні матеріалів сайту обов'язковою умовою є наявність гіперпосилання на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням видання Players.